The Great Escape – Xbox

Level keuze:

Druk bij het hoofdmenu op Y, R, Y, X, Y, R, X, L, X, X, X, Y.

Opmerking: Dit opent ook The Greatest Escape mode.

Onbeperkte munitie en gezondheid:

Pauzeer het spel met een geweer en een health kit in je

  1. inventaris.

Druk dan op Y, X, L, R, L, R, X, Y, L, Y, Y, R.

Een boodschap bevestig of de code juist is.

Opmerking: Nadat deze code mogelijk is gemaakt, zullen kogels

  1. vanuit geweren nog steeds verdwijnen.

Hoe dan ook de munitie telling zal stoppen bij 1 en daar blijven.

Erbij komend, de onbeperkte gezondheid werkt door je oneindig

  1. health pakketjes te blijven geven.

Alle FMV filmpjes:

Druk bij het hoofdmenu op L, L, Y, X, X, R, R, Y, Y, X, L, R.

Een boodschap bevestig of de code juist is.

The Greatest Escape mode:

Voltooi het spel succesvol om de “The Greatest Escape”

  1. optie te openen.

Dit veroorlooft je ook een willekeurig level te spelen met een

  1. tijd limiet.

Hint: MacDonald: Missie 3:

Voordat je missie 2 afsluit als MacDonald, zorg ervoor dat je het

  1. goon uniform draagt.

Glij de ziplijn af naar het einde van de missie.

Wanneer missie 3 start, zal je het goon uniform dragen.

Dit geeft je de mogelijkheid om gemakkelijk naar de hut te racen

  1. voor je om de telefoon te beantwoorden, en verhinder de
  2. bergstrijdkrachten voor afluiteren over je opmars.

Je kan nu gemakkelijk de eerste paar bewakers doden op de berg in

  1. vermomming.

Hoe dan ook, zorg ervoor dat geen andere bewaker je ziet dat je

  1. ze ombrengt.

De vermomming werkt tot je voorbij de twee bewakers bent dichtbij

  1. het zoeklicht.

Hint: Ambush missie: Gemakkelijke voltooiing:

Eenmaal je start, beweeg snel naar de schuur voor je.

Eenmaal daar, is het geen moeite met kruipen door het gat in de

  1. muur.

Eenmaal buiten, volg de bewaker die dar rondloopt, maar val hem

  1. niet aan.

Gebruik de eerste kans om in de schuur te glippen die hij bewaat

  1. en beklim de ladder.

Eenmaal daar, pak voorzichtig de bewaker aan en schok hem tot hij

  1. sterft.

Eenmaal dit gedaan is, draai om en pak de gun en munitie op.

Draai rond en praat met de mensen.

Nadat, trek de gun en door de patrouillerende bewaker bij de

  1. schuur.

Vervolgens, ren uit de grote deuren en draai naar links.

Volg dat tot je het punt bereikt waar je vier mannen moet doden.

Eenmaal gedaan, ga naar de versperring, ga dan naar het hokje.

Hoe dan ook, ga buiten het hokje en pak de ontsteker en de andere

  1. items op.

Draai rond en daal de straat af.

Dood alle mannen.

Ga ieder gebouw in om alle munitie en guns op te pakken.

Wanneer het nodig is om je health pack te gebruiken, gebruik het

  1. dan.

Eenmaal bij de brug, plaats de dynamiet en ga naar links van het

  1. gebouw dat vertel waar je gaan moet.

Eenmaal bovenaan de top, plaats te ontsteker, maar ontsteek het

  1. nog niet tot de klokachtige teller bijna helemaal aan het einde
  2. is, of wanneer de voorste wagen op de brug is.

Nadat, dood langzaam iedereen, n voor n.

Eenmaal gedaan, ga weer elk gebouw in om de raketwerper te

  1. krijgen.

Eenmaal iedereen dood is en je klaar bent, volg de rode pijl tot

  1. je het item krijgt waar je naar op zoek bent.

Hint: Verkrijg de tijdsoverzicht:

Eenmaal je de Kommandant bent voorbij geglipt, ga naar de hut met

  1. de tijdsoverzicht.

Er zal daar een bewaker erbij zitten.

Als je het op wilt pakken, zal de bewaker op je schieten.

Inplaats daarvan, ga de kamer in achter de bewaker.

Zet de radio uit en hij zal de tijdsoverzicht verlaten.

Ren de tijdsoverzicht kamer in het pak het op, ga dan terug het

  1. kamp in.

Hint: De achterkant van de trein bereiken:

Eenmal je de sleutel heb gekregen, ga naar de kamer voor de

  1. eerste klas gedeelte.

Gebruik de sleutel om de zilvergesloten deur rechts van je te

  1. openen.

Je zal wapens krijgen.

Ga dan naar de bovenkant van de trein door de ladder te

  1. beklimmen.

Bovenop de trein daar zullen bewakers zijn.

Beschiet iedereen en ga elke trap naar beneden, daar je omgeven

  1. bent door bewakers daar bovenop.

Wanneer je de ladders afgaat, zullen ze naar je toe komn en jij

  1. kan ze dan allemaal doden.

Eenmaal ze allemaal dood zijn, kan je rennen naar waar je Blythe

  1. verborg.

Ga naar het afspring punt en ren door de deur.

Hint: Overwin de tank:

Terwijl je de tank bestuur, zal je een andere tank ontmoeten.

Je kan niet vechten; parkeer ergens waaer het veilig is en ren

  1. het huis in met de trappen.

Ga naar een van de hefbomen en trek eraan.

Je zal een trein zien aankomen en de tank raken, ontruim het pad

  1. voor je.

Hint: Notitieboek:

Op elk moment, als je vast kom te zitten op een doel of je heb

  1. geen idee waar je vervolgens naar toe moet, pak je notebook
  2. (notitieboek).

Het vertel je precies waar je naar toe moet en wat je moet doen.

Gebruik zijn kennis vaak.

Hint: Laat deuren open:

In alle missies dat je in het kamp bent, als je wordt opgemerkt

  1. door een bewaker meer dan twee keer buiten je hut bij nacht,
  2. zullen ze de hut ingaan waar je in teruggevonden wordt en je
  3. aanstaren.

Ze zullen dan vragen “What are you doing? (Wat doe je

  1. hier?)”

Wacht tot hij weggaat om naar buiten te gaan.

Als je niets doet, zal hij de deur dicht slaan en hem van buiten

  1. op slot draaien.

Hoe dan ook, je kan het een of het ander doen, hem wurgen of in

  1. de doorgang gaan staan zodat wanneer hij het open doet, de deur
  2. zal je raken en weer open gaan.

De bewaker zal je niet opmerken en weg lopen.

Hint: Save het spel:

Tijdens missies, kan je alleen op een bepaalde aantal tijden

  1. saven.

Het aantal keer dat je kan saven hangt af van de missie.

Zorg ervoor dat je alleen save na het voltooien van een groot

  1. doel of hindernis.

Als je teveel save, zal je niet meer kunnen saven en dit kan

  1. lastig zijn als je veelvoudig wordt betrapt.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *