Max Payne – MacIntosh

Cheat mode:

Houd Option+D vast onmiddelijk nadat het spel start tot je een

  1. systeem piepje hoort.

Eenmaal het venster dat een afbeelding van Max heeft verschijnt,

  1. click op de afbeelding van Max.

Een checkbox met optie’s zal verschijnen.

Selecteer “Developer Mode” om de volgende cheats te

  1. gebruiken.

Druk tijden het spelen op F12 om het console venster te tonen.

Voer de volgende codes in.

Druk op F12, F12 om het console venster te sluiten.

  1. Effect Code
  2. God mode : god
  3. God mode uitschakelen : mortal
  4. Debug mode : coder
  5. Flight mode : noclip
  6. Flight mode uitschakelen : noclip_off
  7. Extra kogel tijd : getbullettime
  8. Toon frame rate : showfps
  9. Alle wapens : getallweapons
  10. Onbeperkte munitie : getinfiniteammo
  11. Alleen de baseball bat : getbaseballbat
  12. Alleen de Beretta : getberetta
  13. Alleen de tweevoudige Beretta’s : getberettadual
  14. Alleen de afgezaagde shotgun : getsawedshotgun
  15. Alleen de pomp shotgun : getpumpshotgun
  16. Alleen de jackhammer : getjackhammer
  17. Alleen de Ingram : getingram
  18. Alleen de tweevoudige Ingrams : getingramdual
  19. Alleen de MP5 : getmp5
  20. Alleen de Colt Commando : getcoltcommando
  21. Alleen de Molotov cocktail : getmolotov
  22. Alleen granaten : getgrenade
  23. Alleen de M79 : getm79
  24. Alleen de sniper rifle : getsniper
  25. Gezondheid terug naar 100% : gethealth
  26. Alleen Painkillers : getpainkillers
  27. Tweevoudige Ingrams met munitie : getingramdual
  28. Tweevoudige Ingrams met munitie : getdualingram
  29. Voeg opgegeven hoeveelheid gezondheidd toe: c_addhealth
  30. Extra moeilijkheidsgraad:

Voltooi het spel succesvol onder de “Fugitive”

  1. moeilijkheidsgraad om de “Hard-Boiled” en “The New
  2. York Minute” moeilijkheden beschikbaar te maken.

Hint: Part 1: Prologue:

Wanneer je het deel bereikt dat waar te horen is “The Flesh

  1. Of Fallen Angels”, ga de kamer in waar je alle henchmen
  2. (handlangers) moet bevechten, maar ga niet in de cirkel.

Ren rond de randen achter het gordijn en pak alle munitie en

  1. painkillers op.

Je kan gaan naar de delen die niet zijn bedekt door de gordijnen

  1. maar ga in geen geval dichtbij de cirkel in het midden van de
  2. kamer tot je klaar bent om te vechten.

Bij het deel van de “The Flesh Of Fallen Angels”,

  1. wanneer je alle henchmen (handlangers) moet verslaan, gebruik je
  2. afgezaagde shotgun.

Ren rond de houten trappen op de kant, en verberg je daar.

De henchmen zal daar naar toe gaan, en je kan tevoorschijn komen

  1. en twee van de ze schieten zonder herladen.

Wanneer je alle grond henchmen moet verslaan, ren rond naar de

  1. andere kant van de trappen maar neem de lange weg rond omdat de
  2. henghmen bovenin n molotov cocktail bezit.

Laat ze het naar je gooien.

Als je ren, zal de kans dat je geraakt wordt erg klein zijn.

Wees voorzichtig, omdat elk van de henchmen bovenin n molotov

  1. cocktail hebben.

Als je gewoon daar blijf staan zal je sterven — beweeg je rond

  1. om ze te vermijden.

Hint: Part 1: Chapter 1: Geheime munitie kamer:

Wanneer je voorbij het eerste deel van het hoofdstuk bent met de

  1. man schietend de transit cop, ga naar beneden de treden naar
  2. links.

Dood de man met de shotgun.

Ga dan de treden af naar links en dood al deze mannen.

Wanneer je daar klaar bent, kijk onder de banken met de kluisjes

  1. erop.

Je zal wat gashouders zien.

Schiet op de bovenkant van ze.

Ze zullen exploderen en een geheimen kamer bloot leggen onder de

  1. hal.

Hint: Part 1: Chapter 1: Dood man met shotgun:

Wanneer je naar beneden gaat, zullen daar drie man wachten; twee

  1. met pistolen en n met een shotgun.

In volgorde om ze te doden, moet je de man met de shotgun eerst

  1. doden.

Hij zal je gezondheid snel laten zakken.

Spring en duik onder de trappen dood hem dan.

Hint: Part 1: Chapter 2: Geheimen:

Speel Chapter 2 (Live From The Crime Scene) om een geheim lies te

  1. vinden in het centrum van de bank waar je de telefoon moet
  2. antwoorden.

Het alarm zal afgaan.

Kijk omhoog om het alarm te zien op het plafond.

Beschiet het en Max Payne zal “Thank you” zeggen.

Wanneer je n van de hallen afrent, rechts van je kan je wat

  1. “wanted missing person” posters zien, de mensen op deze
  2. posters zijn de spel ontwerpers.

Hint: Part 1: Chapter 2: Rats met guns:

Wanneer je Live From The Crime Scene start, gooi een granaat in

  1. het gat direkt aan de voorkant van je.

Blijf dan doorgaan tot je een bom hoort afgaan.

Ga de trappen op en wacht, maar bekijk de rats.

Als je lang genoeg wacht zullen ze guns uit hun vacht trekken.

Nadat je de rats met guns hebt bereikt, wacht tot ze beginnen te

  1. schieten naar je gooi dan een Molotov Cocktail naar ze voor een
  2. verrassing.

Hint: Part 1: Chapter 2: Genegeerd worden door vijanden:

Op het Live From The Crime Scene level, wanneer je de detonators

  1. krijgt, ga naar de deur waar je ze op moet zetten maar de mannen
  2. niet zal doden.

Nadat je de detonators op de deur hebt gezet, ga terug staan en

  1. wacht tot ze afgaan.

Dood de mannen, loop er dan in.

Ga de trappen op waar de mannen verondersteld te zijn om je te

  1. verrassen.

Ze kunnen je niet zien, dit veroorlooft je ze op ze te schieten.

Opmerking: Wees voorzichtig dat je niet sterft door de explosie

  1. van de deur.

Hint: Part 1: Chapter 3: Verborgen munitie:

Nadat je Muerte’s kamer vond, blijf doorgaan naar waar de

  1. badkamers zijn te vinden, aan het einde van de hal.

Daar zijn twee vensters overdekt met een uitgedroogde muur.

Een van ze zal verkruimelen als je het beschiet.

Eenmaal de uigedroogde muur is vernietigd, kan je aan de

  1. buitekant van het hotel lopen op een klein balkon naar de ander
  2. “droge muur venster”.

Vernietig dezem spring dan de kamer in.

Je zal een plethora van Molotov Cocktails, granaten, en munitie

  1. vinden.

Hint: Part 1: Chapter 5: Geheim:

Na het uitschieten in de wasserij, ga de lift in en je zal muziek

  1. horen spelen.

Kijk omhoog en beschiet de luidspreker.

de muziek zal stoppen en Max zal “Thank you” zeggen.

Hint: Part 1: Chapter 5: Vermijd schade:

wanneer je de straat op gaat en voorbij de kranten gaat, zal je

  1. een bestelwagen op de weg zien.

Beschiet het zodat het alarm afgaat, haast je dan dichtbij de

  1. trappen die naar beneden gaat om het gebouw in te gaan.

Blijf bovenop de trap, en van de kant af.

Drie mannen zullen eruit rennen.

Leg ze neer zodra ze opkomen.

Dit kan je helpen schade te vermijden.

Hint: Part 1: Chapter 6: Geheimen:

Er zijn twee geheimen wanneer je naar het basketbalplaats gaat.

Kijk naar boven in de korf/mand.

Daar is een Beretta vast in het net.

Ga dan naar de kettingverbinding omheining verwant aan de straat.

Wacht kort en een SUV zal voorbij gaan.

Beschiet het, de wagen zal piepen om te stoppen, en een man met

  1. een shotgun zal eruit komen en naar je schieten.

Hint: Part 1: Chapter 6: Soldier Of Fortune II kamer:

Na de kamer waar de misdadiger in de waskamer met een loden pijp

  1. is, spring uit het venster op het dak van een gebouw.

Loop voor een klein stukje rond op het dak, schietend naar

  1. vensters.

Wanneer n van de vensters (in de bovenste linkerhoek) waarop

  1. je schiet breekt, spring erin.

Daar is een poster gelabeld “Soldier Of Fortune II” en

  1. ongeveer drie shotguns in deze kamer.

Hint: Part 1: Chapter 6: Geheime kamer:

Uiterst aan het begin waar de man aan het fluiten is terwijl hij

  1. naar de badkamer gaat, ga buiten het venster en draai meteen naar
  2. links.

Het laatste venster op de kant waar je uit kwam heeft een kamer

  1. met wat shotguns en munitie.

Hint: Part 1: Chapter 6: Badkamer boodschap:

Wanneer het level begint, ga verder zoals gewoonlijk.

Nadat je op de lift bent aangekomen en naar de volgende

  1. verdieping gaat, ga eruit en ga door de deur.

Eenmaal de deur open is, zal daar weer een deur meteen voor je

  1. zijn.

Dat is een badkamer.

Als je naar de deur gaat en je probeer hem te openen, de man erin

  1. zal je ee boodschap geven.

Ga een stukje terug en schiet naar de deur.

Hij zal je een andere boodschap geven.

Hint: Part 1: Chapter 6: Naar de trein springen:

Als Vinnie achtervolgd wordt, zal hij uiteindelijk op een trein

  1. springen.

Max zal zeggen dat hij iets moet ondernemen.

Ga naar waar de heuvel begint en wacht op de juiste moment, doe

  1. de Matrix-stijl sprong.

gebeurt dit juist, zal je op de trein landen.

Hint: Part 1: Chapter 7: Helicopter crash:

Nadat je van de trein bent gesprongen wanneer je achter Vinnie

  1. zit, begeef je weg land het dak als gewoonlijk.

Wanneer je het laatste dak bereikt, zal een politie helicopter

  1. verschijnen.

De plaatsdat het zal verschijnen kan soms overal zijn.

De mensen in de helicopter zullen je vertellen dat je je wapens

  1. neer moet leggen.

Doe het tegenovergestelde — maak de “Alle wapens” code

  1. mogelijk en neem de granaatwerper tevoorschijn.

Richt naar de helicopter en vuur.

Als je het raakt, zal de helicopter beginnen te roken en langzaam

  1. een weg uit het scherm maken.

Je zal zien dat het begin te tollen en de controle verliest als

  1. hij het scherm verlaat.

Je zal die crash niet zien of een explosie horen, en het zal ook

  1. geen effect op het spel einde hebben.

Hint: Part 1: Chapter 7: geheime kamer:

Wanneer je de man achtervolg, ga achter de satellietschotel

  1. spring dan op de rand.

Ga op de brandtrap.

Zorg ervoor dat je niet val.

Probeer op het hek te springen of zijdelings eraf zonder leven te

  1. verliezen, spring dan naar beneden.

Je zal een deur zien.

Ga erin om Molotov cocktails, granaten, en munitie te vinden.

Ga dan eruit via de andere deur en je zal eindigen onder de trap

  1. waar de mannen zijn die op je schoten toen je op het dak was.

Je kan ze snel doden.

Hint: Part 1: Chapter 8: Munitie op het balkon:

Wanneer je voorbij de kamer bent met de drie mannen, zullen er

  1. daar twee meer zijn als je de kamer ingaat op rechts van je en
  2. n man aan de andere kant van de kamer links van je.

Dit is de kamer met de muziek.

Ga naar boven naar waar je naar beneden kan kijken op de

  1. muziekkamer (je zal in staat zijn vuurwerk te lanceren).

Ga naar de rechterkant, naar de luisprekers toe.

Je kan het spel vanaf hier beter saven.

Spring op de rand en dan naar de luispreker toe terwijl je links

  1. beweegt.

Daar is Ingram munitie en meer.

Hint: Part 1: Chapter 8: De drum spelen:

Ga door het level tot je een drumstel bereikt.

Het drumstel zal dichtbij een teken zijn die zegt “Choosers

  1. of the Slain”.

Ga achter de drum en pak een knuppel of loden pijp tevoorschijn

  1. en Max zal op de drum spelen.

Hint: Part 2: Chapter1: Amerikaanse vlag onderbroek:

Nadat je de lounge ingaat met het groene neon licht zal je drie

  1. mannen ontmoeten.

Nadat je ze hebt gedood, ga naar de badkamer.

Daar zal een man zijn met zijn broek naar beneden, dragend een

  1. Amerikaanse vlag onderbroek.

Hint: Part 2: Chapter 2: Hek voorbij gaan:

Wanneer je het deel bereikt bij de loods, lees het bordje bij het

  1. hek.

Daarop staat “Caution. Use blocks when parking

  1. (waarschuwing. Gebruik blokken tijdens parkeren)”.

Kijk erover naar de andere kant van het hek.

Daar zal een trailer zijn.

Neem de sniper rifle en schiet op het blok onder de trailer.

Het zal beginnen te rollen en over de brug slaan.

Je kan nu voorbij dit gebied gaan.

Hint: Part 2: Chapter 4: Geheime onderbreking:

Je zal een keuken gebied bereiken waar het veilig is om te vuren.

Het is mogelijk een geheime onderbrekings filmpje te veroorzaken

  1. door een granaat te werpen in het open doorgeef luik in de muur.

Hint: Part 2: Chapter 4: Gemakkelijk voltooien:

Om gemakkelijk de deuren te zien tussen de vlammen en de

  1. duisternis in het restaurant, verhoog de helderheid naar maximuum
  2. waarde tot je voorbij de vlammen en explosie’s bent.

Hint: Part 2: Chapter 5: Verborgen gebied:

er is een kraan ongeveer halfweg door dit level die je moet

  1. aanzetten om naar de grote krat te komen.

Je kan naar een geheime komen door eerst naar de kabine van de

  1. kraan te springen, spring dan op de deur, dan het dak.

Spring op de arm van de kraan, draai dan naar het einde en spring

  1. naar de kratten links van je.

Daar zijn wat granaten en munitie geplaatst.

Hint: Part 2: Chapter 5: Speel het thema lied:

Vind de kamer met de vleugelpiano.

Ga verwant staan aan de toetsen en druk op Action.

Als je de piano niet geraakt hebt in het geweer gevecht, zal Max

  1. het thema lied van het spel spelen.

Hint: Part 3: Chapter 1: Laser raster:

Er is een laser raster aan het uiterste begin van dit gebied.

Om deze te passeren, beschiet gewoon wat de laser eruit laat

  1. komen, maar neem voldoende afstand daar de explosie groot is.

Hint: Part 3: Chapter 1: Geheime munitie kamer:

Daar is een deuk welke verschijnt om naar nergens te gaan.

De kamer heeft een grote contaider vloeiend hete vloeistof metaal

  1. in het midden, op de eerste verdieping in de hoek is een
  2. schuifdeur, en wat vloeistof metaal in een kuil.

Gebruik het afgekoelde metaal om naar de andere kant van de kuil

  1. te springen en bereik munitie en painkillers op de andere kant.

Hint: Part 3: Chapter 3: Dood alle vijanden:

In het begin van het onderdeel, zal je een groep soldaten horen

  1. die een plan maken om te ontsnappen.

Je kan ze alle neerleggen door de gastank te gebruiken

  1. vastzittend op de planken erboven.

Schiet het ventiel aan het einde van de tank eraf om het in de

  1. lucht te zenden als een raket.

Hint: Part 3: Chapter 4: Geheime kamer:

Een geheime kamer kan gevonden worden op parking level 6.

Wanneer je start te gaan naar beneden naar parking level 5 zal je

  1. vier grijsachtige vaten zien, spring bovenop ze.

Spring vervolgens op de luchtventilatie, spring dan naar het dak.

je zal een soort van een hut daarbovenop zien rechts van je.

Beschiet het lichtgekleurde deel van de hut en het zal eraf

  1. vallen.

Ga naar binnen en je zal door een opening in de vloer zakken.

Je kan munitie en andere items krijgen.

Hint: Part 3: Chapter 4: Programmeur boodschap:

Aan het uiterste begin van het onderdeel zijn wat groen-blauwe

  1. vaten opgestapeld langs de muur.

Gebruik ze om op het dak te komen.

Schiet naar het metalen schuurtje daarboven en de wand zal eraf

  1. vallen, veroorlovend je naar beneden te springen en een kamer.

Zet de radio aan om een geheime boodschap te horen.

Hint: Part 3: Chapter 5: Verborgen trap:

in Woden’s kantoor, daar is een kamer na degen die de blueprints

  1. bevatten.

Daarin is een kleine foto achter het bureau.

Schiet de foto naar beneden om een knop zichtbaar te maken.

Druk op de knop en de bank in de hoek zal omhoog gaan, onthullend

  1. een trap.

Ga de trappen af open de deur.

Je zal de mogelijkheid hebben op Strak Trek op de televisie te

  1. bekijken.

Kijk tevens in een kastje om andere items te vinden.

Hint: Part 3: Chapter 8: Gemakkelijk voltooien:

Na het achterna zitten van de vrouw de trappen op en ze in de

  1. helicopter verdwijnt, draai je naar links en ga naar de draad die
  2. verbonden is naar het rood-verlichte structuur.

Beschiet het aan de onderkant en wat vijanden zullen aanvallen.

Schiet en dood ze.

De verste vijand zal sniper munitie hebben.

Keer terug naar de draad die je daarvoor beschoot, pak de sniper

  1. gun eruit, buk, richt, en schiet aan de onderkant van de draad op
  2. de andere kant.

Beschiet dan een paar keer de rood-verlichte structuur en het zal

  1. onvallen.

Hint: Baby doolhof:

Je zal door een doolhof moeten gaan waar je een baby moet vinden.

Om gemakkelijk door deze doolhof te gaan, steek gewoon naar de

  1. rechtse muur.

Je zal in je huis eindigen.

Nadat, zal je naar een andere doolhof komen die niet zo moeilijk

  1. is, maar gemakkelijk is om eraf te vallen.

Wanneer je gaat naar het bloedspoor in het donker, kan je naar de

  1. andere kant springen naar het einde van de doolhof.

Ren naar het einde van het rechte spoor, en bij de eerste bocht,

  1. spring naar de andere kant.

Je kan nu de tweede deur zien.

Spring nogmaals naar de andere kant en je zal er zijn.

Hint: Tweede bloederige doolhof:

Op gemakkelijk naar het einde te gaan van de tweede bloederige

  1. doolhof, volg het spoor tot je het eerste spoor ziet die afslaat
  2. naar rechts ver beneden.

Spring daar naar beneden en volg het rechts en je zal het kaars

  1. platform zien in de verte naar rechts.

Wanneer je in het doolhof bent dat is gemaakt van een spoor van

  1. bloed, loop tot het spoor naar rechts draait, stop dan.

Draai naar links van je en je zal een andere deel van het spoor

  1. in de verte zien.

Als je direkt springt, zal je landen op dit deel van het spoor

  1. zonder problemen.

Draai rond zodat je kan zien wat er direkt achter je is.

Daar zal een andere spoor zijn.

Spring ernaar en je zal bij de andere deur zijn.

Hint: Painkillers:

Wanneer je een kleine boks ziet in sommige van de hoofdstukken,

  1. beschiet het.

Sommige zullen painkillers erin hebben.

Wanneer je een painkiller(s) krijgt, gebruik ze dan niet meteen.

Wacht tot iemand naar je begint te schieten.

Dit zal je helpen gezondheid te sparen.

Hint: Boksen openen:

Wanneer je boksen vind die niet erg groot zijn of van staal,

  1. slinger je honkbalknuppel of je loden pijp erop.

Deze zal deze boksen gemakkelijk open maken zonder kogels te

  1. verspillen.

Hint: Vallen uitschakelen:

Wanneer je een kamer ingaat met een struikeldraad val, werp een

  1. granaat verlaat dan de kamer.

Als je een struikeldraad val ziet en er geen deur achter je is,

  1. neem je sniper rifle tevoorschijn en beschiet het.

Opmerking: Je kan een willekeurig gun gebruiken, maar de sniper

  1. rifle/berreta is aanbevolen als je ze normaal niet erg veel
  2. gebruik van ze maakt.

Hint: “Shut up” commentaar:

Beschiet twee junkies (die neer zitten met hun benen gekruist in

  1. de witte T-shirts) op dezelfde tijd met tweevoudige Ingrams of
  2. tweevoudige Berettas.

Je zal Max “Shut op!” horen schreeuwen.

Hint: Gevolgd worden door rats:

Op een willekeurig level met rats, nadat je wat vijanden hebt

  1. gedood zullen de rats je automatisch je blijven volgen waar je
  2. ook naar toe gaat.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *