Harry Potter and the Sorcerers Stone – MacIntosh

Cheat mode:

Voer tijdens het spelen een van de volgende codes in.

Effect Code

  1. Debug mode; druk op F7 om uit te zetten: harrydebugmodeon
  2. Gezondheid terugbrengen : harrygetsfullhealth
  3. Super sprongen : harrysuperjump
  4. Grote sprongen : harrynormaljump
  5. 15 beans : harrytriggercheat
  6. Onzichtbaar : harrykoresh
  7. Onbekend : harrysuperkoresh
  8. Rustig lopen (1) : harrykorwalk
  9. (1). Deze code is hulpzaam wanneer je Flich en Mes. Norris moet vermijden.
  10. Cheat mode (anders):

Voer tijdens het spelen harrydebugmodeon in om debug mode

  1. mogelijk te maken.

Druk dan tijdens het spelen op ~ (tilde) en voer set

  1. engine.playerpawn bcheatsenabled true in om special cheat mode te
  2. activeren.

Opmerking: Voer de set engine.playerpawn bcheatsenabled true

  1. iedere keer in nadat het spel je het doel van het level verteld
  2. 9bijvoorbeeld, “Attend Herbology class on the Hogarts
  3. grounds”).

Druk op ~ (tilde) voer een van de volgende codes in.

Effect Code

  1. Harry is gewichtloos (1) : fly
  2. Harry gaat door muren (2) : ghost
  3. Fly en Ghost codes uitschakelen : walk
  4. Laat zien hoe snel Harry ren : setspeed
  5. Zet wrijving; 0 is glijden, 10 is standaard : setfriction <0-10>
  6. Geef Harry opgegeven aantal Beans : givebeans
  7. Opgegeven aantal Gryffindor Award punten : givehousepoints
  8. Geef opgegeven aantal Fireseeds : giveseeds
  9. Geeft alle Wizard cards (behalve voor geheim n): giveallcards
  10. Geeft opgegeb aantal uitdagings sterren : set baseharry numstars
  11. Dood alles (of juist Harry) : killall harry
  12. Save spel zonder een boek te zoeken (3) : savegame 1
  13. Quit game : quit

1. Schakel het uit wanneer staf gebruikt wordt.

  1. 2. Gebruik de staf niet.
  2. 3. Laad het opnieuw vanuit de level select optie.
  3. Hint: Verborgen items:

Tijdens de bezemsteel training vlieg meteen naar de Hogwarts

  1. teken.

je zal een geheime kamer binnen gaan en vier Bertie Botts vinden

  1. ieder smaak beans en een Wizard Card.

De beans zullen vrij oud lijken omdat nog niemand sinds 1867 de

  1. kamer heeft gevonden.

Wanneer je voor de Incendeo les binnen gaat, kijk naar een

  1. ijzeren kist ga er dicht naar toe.

Maak de Grote sprongen code mogelijk.

Voer dan de cast magie op het standbeeld uit.

Dit zal je een magic card cadeau geven.

Ga dan terug naar je les.

Nadat je de Alohamora spreuk hebt geleerd, wanneer je de kamer

  1. binnen gaat met Hermione voor de test, voer de cast spreuk uit op
  2. het beeld om een bean te krijgen en open een geheime kamer met
  3. een magic card.

Wanneer je eerst de tuin in gaat na het verslaan van Malfoy,

  1. beindig het gesprek met Hagrid en kijk naar de fontein.

Het is op de rechterkant van je.

Voer de Cast spreuk erop om een geheime kamer erachter te openen.

Verzamel alles uit de kamer, voer dan de cast spreuk nogmaals om

  1. de kamer te sluiten.

Hint: Overwin Malfoy:

Wanneer je Malfroy achtervolg in Remembrel Chase, versnel je

  1. bezemsteel.

Probeer Harry voor Malfoy te krijgen zodat Malfoy achter Harry

  1. gaat.

Wanneer hij probeert voorop te komem, bots tegen hem aan.

Doe dit herhaaldelijk tot Malfoy al zijn gezondheid verliest.

Je kan deze truc dan wanneer je achter te sleutel gaat en een

  1. Quidditch Match speelt.

Hint: Overwin Voldemort:

Na de uitdaging, ontmoet je Quirrel in een kamer.

Hij is feitelijk de vijand.

Om het te verslaan, laat hem de vier grote pilaren in de kamer

  1. vernietigen.

De beste manier is er om erachter te gaan staan, wacht tot hij

  1. schiet, ga dan achter de andere staan.

Wanneer ze allemaal neergelegd zijn, zal jullie beiden in een

  1. kamer vallen met veel rotsen op de vloer en een spiegel in het
  2. midden.

Hij zal naar het bovenste gedeelte van de kamer lopen en op je

  1. gaan schieten.

Gebruik de spiegel als schild (het zal zijn schoten naar hem

  1. terug zenden).

Na een tijdje zal hij rotsen op je afgooien.

Nogmaals, gebruik de spiegel als schild.

Wanneer hij zich naar beneden plaats van de kamer, laat de

  1. spiegel tussen jullie in staan.

Schiet op de spiegel eenmaal met Flipendo en het zal rond draaien

  1. en je kan de spiegel weer als schild gebruiken.

Het zal dan niet meer lang duren voordat hij is verslagen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *