Hitman_ Contracts – Xbox

Level keuze:

Druk bij het hoofd menu op X, Y, B, Links, Boven, Rechts, L, R.

Level overspringen met Silent Assassin rang en special

  1. wapens:

Druk tijden het spelen wanneer een level begin te starten op:

R, L, Boven, Onder, X, A, click Linker Analog stick, druk dan op

  1. B, A, B, A.

Cheat en debug menus:

Opmerking: Dit vereist een modded Xbox.

Copieer het spel nar de harde schijf open dan het ini bestand in

  1. de hoofd map.

Daar zullen twee lijnen aangegeven zijn:

//Debugging

//EnableCheats

Verwijder de schuine streepjes en je zal nu in staat zijn toegang

  1. te hebben op een in-game cheat menu door te drukken op L + Linker
  2. Analog-stick Onder.

Je kan toegang krijgen op het debug menu door op de L+R te

  1. drukken.

Tweede kans:

Wanneer je bent gedood, zal het scherm kort in zwart en wit

  1. veranderen.

Probeer vier mensen in het hoofd te schieten terwijl dit gebeurt

  1. om het spel te vernieuwen met nauwelijks enig gezondheid.

Bonus wapens:

Voltooi een van de opgegeven missie succesvol met een

  1. “Silent Assassin” rang om de corresponderen wapen te
  2. krijgen.

CZ 2000 Dual Pistols: Mission 1

Micro Uzi Dual Submachine Guns: Mission 2

Silverballer Silenced Dual Pistols: Mission 3

Magnum 500 Dual Pistols: Mission 4

Sawed-Off Shotgun Dual: Mission 5

M4 Carbine Silenced Assault Rifle: Mission 6

SG220 .S Dual Pistols: Mission 7

MP5 Silenced Submachine Gun: Mission 8

AK 74 Silenced Assault Rifle: Mission 9

GK 17 Dual Pistols: Mission 10

Micro Uzi Silenced Dual Submachine Guns: Mission 11

PGM Silenced Sniper Rifle: Mission 12

Alle wapens in training level:

Start het trainings level, maak dan de “Level

  1. overspringen” code mogelijk.

Je zal het voltooien met een “Silent Assassin” rang.

Kies nogmaals het traing level, en alle wapens in het spel zullen

  1. beschikbaar zijn in het weapons storage gebied.

Dit zal ook het Cardboard Tube wapen beschikbaar maken.

Hint: Asylum Aftermath: Future targets in tubes:

Nadat je het spel voltooid hebt en ook Orthmeyer’s Keycard

  1. verzameld van The Wang Fou Incident missie, ga nar het Asylum
  2. Aftermath missie.

Ga verder als normaal tot je het portaal bereikt met de

  1. spiegel-venster lopend langs de rechter muur.

Ga verder de volgende kamer in, ga de kleine trap af, ga dan door

  1. naar de dubbele deuren.

Je zal in een kamer zijn met cryo -tubes van clones erin.

Ga verder de volgende kamer in.

Gelabeld op elke van de tubes zijn namen van wat doelen die

  1. gevonden kunnen worden in latere levels (uitgezonderd van n,
  2. Otto Ort-Meyer).

Ze lijken ook allemaal hetzelfde.

Hint: Asylum Aftermath: Mini-gun:

Verkrijg een bewakers kostuum en neem de lift omhoog naar de

  1. mansion in The Wang Fou Incident missie.

Verkrijg de key card (deze zal je ook naar de Desert Eagle

  1. leiden).

Zodra je de missie voltooid, ga naar het Asylum Aftermath missie.

Ga door de eerste groep van dubbele deuren en daar zal een rood

  1. licht zijn in het portaal.

Kijk naar rechts van je en daar zal glazen deuren zijn die je

  1. niet kan breken.

Dit is waar je de key card moet gebruiken om de deuren te openen.

Dood de man en pak de gun op.

Je zal erg langzaam lopen, en het is een mini gun.

Om het beschikbbar te maken bij het gun selectie scherm, dood

  1. iederen in je weg en vlucht terwijl je het mini gun in je macht
  2. hebt.

Hint: Asylum Aftermath: Gold Desert Eagle dual guns:

Als je de card van The Wang Fou Incident missie bezit, ga door je

  1. vaste route tot je een plaats bereikt waar je voor je dubbele
  2. deuren ziet of als je naar rechts kijkt zal je een man zien en
  3. een deur beneden bij de trappen.

Ga bij de trappen naar beneden en open de duer met de card

  1. verkregen van The Wang Fou Incident missie.

De Gold Desert Eagles zal meteen voor je zijn.

Pak ze op en beindig de missie.

Wanneer je naar het missie selectie scherm gaat, zal je twee

  1. Desert Eagle Magnum huns vinden.

Hint: The Bjarkhov Bomb: Humoristische vertalingen:

Ga de duikboot in.

Er zijn wat Russen die bestralingspakken dragen werkend aan de

  1. vuile bom.

De vertaling van wat ze zeggen zijn de volgende vier

  1. uitdrukkingen:

“Ik haat deze vriezende woestenij.”

“Voorzichtig! Probeer je ons te doden?”

“Dank God dat er deze morgen 2 kisten met wodka was op deze

  1. vlakte.”

“Help me een beetje.”

Hint: The Seafood Massacre: Phantom chef:

Eenmaal de missie begint, ren naar het restaurant’s souterrain

  1. waar je het gas uitzet.

Grijp de restaurant kleding en ren snel om de Red Dragon

  1. Negotiator te doden.

Dump hem in het riool, grijp zijn amulet, en klim eruit.

Ga vervolgens terug naar het souterrain.

De bewakers zullen niet weten dat je geen restaurant medewerker

  1. bent.

Zet het gas uit.

Verberg je in de ruimte waar je de kleding vandaan heb en wacht

  1. tot de chef gaat om het gas ding te controleren.

Snel, nog rustig, verlaat de ruimte en ga achter de Chef staan.

Opmerking: Zorg ervoor dat je de injectiespuit al tevoorschijn

  1. hebt gehaald voordat je de ruimte verliet.

Op het moment dat hij zich omdraai en je opmerkt, steek hem met

  1. de injectiespuit.

Gebeurt dit juist, zal hij opstaan en langzaam weglopen, je

  1. achterlatend in de veronderstelling dat je hem neerstook.

Hij zal uit de deur lopen, en zal daar neerzakken.

Hint: Traditions Of The Trade: Geesten:

Eenmaal je het hotel bent ingegaan, draai rechts naar de dubbele

  1. deuren.

Ga erdoor heen en daar zal een andere paar dubbele deuren zijn.

Controleer ze, zoals ze op slot zijn.

Nadat, ga naar onder voorbij twee deuren en kijk snel omdat de

  1. geest de muur ingaat.

Volg dezelfde instructies om de geest te zien in het portaal voor

  1. dit level, ga dan de kamer in waar de geest inging.

Dood de bewaker in de badkamer en kijk in de spiegel.

Het spiegelbeeld zal de geest laten zien, maar als je je omdraait

  1. is er niets te zien.

Hint: Traditions Of The Trade: dood de Ghost:

Ga beneden naar het portaal bij de onderste verdieping van het

  1. hotel.

Je zal de Ghost zien die door de muur gaat.

Ga naar een dode plant in de hoek van het portaal dichtbij een

  1. gesloten deur.

Ga dan terug naar het portaal waar je de Ghost zag.

Zorg ervoor dat je de Fibre Wire klaar hebt voordat je

  1. verdergaat.

Leidend de gang door naar ondere, zal je de Ghost zien die door

  1. de muur loopt.

houd je Fibre Wire gereed begeef je dan achter de Ghost voordat

  1. hij verdwijnt in de muur.

Als je snel bent, kan je de Ghost wurgen met je Fibre Wire, welke

  1. nu op de grond lig te flikkeren.

Je kan nu de Ghost rond het hotel slepen.

Hint: Traditions Of The Trade: Bloedende Ghost:

In het deel waar de Ghost verschijnt en de kamer ingaat in het

  1. donkere portaal, ga deze kamer in en ga terug de douche in.

De Ghost zal bij de achterste muur verschijnen.

Als je erop schiet, zal bloed over de muur spatten.

Als je hem de eerste keer mist, verlaat gewoon de kamer en keer

  1. terug en hij zal weer verschijnen.

Je kan dit zoveel keer doen naar eigen keuze.

Wanneer je op hem schiet, lijkt het of de tijd langzamer gaat en

  1. de snelheid afneemt.

Hint: Traditions Of The Trade: Moord zien:

Ga naar je map in het level.

Er is een interessant punt in de hoek van de tweede of derde

  1. verdieping.

Er is een politie tapen en een bewaker daar.

Dood de bewaker, sluip binnen, en je zal een dode man op het bed

  1. zien.

Ga de badkamer in om een badkuip vol bloed te zien.

Daar is een shotgun aan de voorkant die je kan helpen als je geen

  1. enkel gun bezit.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *