Max Payne – Xbox

Cheat mode:

Start een spel.

Druk tijdens het spelen op Back om het hoofdmenu te openen.

Houd dan L+R+Linker Analog-stick+ Rechter

  1. Analog-stick, en druk snel op Wit, Zwart, Zwart, Wit, Wit, Zwart
  2. bij het hoofdmenu.

Een cheat optie zal verschijnen.

Het cheat menu zal de volgende opties hebben “All

  1. Weapons” (alle wapens) en “Refill” (herlaad
  2. ammunitie, pijnstillers en bullet time).

Om deze cheats te gebruiken, druk op Back tijdens het spelen en

  1. selecteer de verlangende optie bij het cheat menu.

Druk dan Back om het spel opnieuw te beginnen.

Opmerking: Andere cheats in het cheat menu moeten geopend worden

  1. tijdens het spelen.

Voltooi het spel succesvol en open de rest van de

  1. moeilijkheidsgraad levels om de “All Weapons” cheat te
  2. openen.

Extra moeilijkheidsgraad:

Voltooi het spel succesvol onder de “Fugitive”

  1. moeilijkheidsgraad om de “Dead On Arrival” en de
  2. “New York Minute” indeling te openen.

Level overspringen:

Druk tijdens het spelen op Start.

Houd dan L vasr en druk 4 keer op Zwart, 6 keer op X, 3 keer op

  1. Y, 1 keer op Back.

Wanneer je bij het hoofdmenu bent, ga terug en een geluid

  1. bevestig dat het lopende hoofdstuk is voltooid.

Bonus level:

Voltooi het spel succesvol in “New York Minute” mode om

  1. een nieuw bonus level te openen waar je veel vijanden moet doden,
  2. allen in bullet time.

Last Challenge bonus level:

Successfully complete the game under the “Dead On

  1. Arrival” difficulty setting to unlock the Last Challenge
  2. bonus level.

Geheime programmeur kamer:

Voltooi het Last Challenge level succesvol.

De deuren achterin de kamer zullen open gaan naar de Remedy Room.

Hint: Part 1: Prologue:

Wanneer je het gedeelte hebt bereikt waar je “The Flesh Of

  1. Fallen Angels” hoort, ga de kamer in waar je met alle
  2. handlangers moet vechten, maar ga niet in de cirkel.

Ren rond de kanten achter het gordijn en pak alle munitie en

  1. pijnstillers op.

Je kan naar het gedeelte gaan dat niet is bedekt door de

  1. gordijnen maar gaat op geen enkele wijze dichtbij de cirkel in
  2. het midden van de kamer totdat je klaar benr voor het gevecht.

Bij het gedeelt van de “The Flesh of Fallen Angels”

  1. wanneer je de handlangers moet verslaan, gebruik je zaag of
  2. shotgun.

Ren rond de houten trappen op de kant, en verberg je daar.

De handlangers zullen daar nar toe gaan, en je kan eruit schieten

  1. en twee van hen schieten zonder herladen.

Wanneer je alle handlangers op de grond hebt verslagen, ren rond

  1. naar de andere kant van de trappen maar hang niet te lang in het
  2. rond omdat de handlagers boven je een molotovcocktail hebben.

Laat het naar je gooien.

Als je rent, is de kans erg klein dat je geraakt wordt.

Wees voorzichtig, want iedere handlanger bovenin hebben een

  1. molotovcocktail.

Als je daar blijf staan zal je sterven — beweeg je rond om dit

  1. te vermijden.

Hint: Part 1: Chapter 1: Geheime munitiekamer:

Wanneer je het eerste gedeelte van het hoofdstuk voorbij bent met

  1. de man die schiet op de transit cop, ga de trede af naar links.

Dood de man met de shotgun.

Ga dan de trede af naar links en dood al deze mannen.

Wanneer je daar klaar bent, kijk onder de banken met de kastjes

  1. erop.

Je zal wat gashouders zien.

Schiet op het bovenste gedeelte van deze gashouders.

Ze zullen exploderen en een geheime kamer onder de hal

  1. blootleggen.

Hint: Part 1: Chapter 2: Geheimen:

Speel Chapter 2 (Live from the crime Scene) om een geheime

  1. ligging in het midden van de bank te vinden waar je de telefoon
  2. beantwoord.

Het alarm zal afgaan.

Kijk omhoog om het alarm op het plafond te zien.

Schiet erop en Max Payne zal “Tank you” zeggen.

Hint: Part 1: Chapter 2: Ratten met guns:

Wanneer je start op Live From The Crime Scene, gooi een granaat

  1. in het hol direkt voor je.

Blif dan verder gaan totdat je een bom hoort afgaan.

Ga de trappen op en wacht, maar bekijk de ratten.

Als je lang genoeg wacht zullen ze guns uit hun vacht trekken.

Na het verkrijgen van de ratten met guns, wacht totdat ze naar je

  1. schieten gooi dan een molotovcocktail naar ze voor een
  2. verrassing.

Hint: Part 1: Chapter 2: Genegeerd door vijanden:

Op het Live From The Crime Scene level, wanneer je de onstekers

  1. krijgt, ga naar de deur waar je ze op zet op voorwaarde dar je de
  2. man niet dood.

Nadat je de onstekers op de deur heb geplaatst, ga terug staan en

  1. wacht totdat ze opgeblazen worden.

Dood de man, loop er dan in.

Ga de trappen op waar de mannen verondersteld zijn om je te

  1. verrassen.

Ze kunnen jou niet zien, ook al zou je op ze schieten.

Opmerking: Wees voorzictig dat je niet dood gaat bij de

  1. exploseren van de deur.

Hint: Part 1: Chapter 3: Verborgen munitie:

Nadat je Muerte’s kamer heb gevonden, blijf doorgaan tot waar de

  1. badkamers zijn geplaatst, aan het eind van de zaal.

Daar zijn twee vensters bedekt met droge muur.

Een van deze zal verkruimelen als je erop schiet.

Na het vernietigen van de droge muur, kan je naar buiten wandelen

  1. van het hotel op een klein balkon naar een ander droge muur
  2. venster.

Vernietig deze, spring dan de kamer in.

Je zal een veelvoudig van molotovcocktails, granaten en munitie

  1. vinden.

Hint: Part 1 Chapter 5: Geheim:

Na de shootout in de wasserij, ga de lift in en je zal muziek

  1. horen spelen.

Kijk omhoog en schiet op de luidspreker.

De muziek zal stoppen en Max zal “Thank you” zeggen.

Hint: Part 1 Chapter 5: Vermijd schade:

Wanneer je op de straat bent en voorbij de kranten bent, zal je

  1. een bestelwagen op de weg zien.

Schiet erop zodat het alarm afgaat, nader dan snel de trappen die

  1. naar beneden gaan om het gebouw in te komen.

Blijf bovenaan de trappen, en van de kant af.

Drie mannen zullen eruit rennen.

Pik ze op wanneer ze naar boven komen.

Dit help je om schade te vermijden.

Hint: Part 1 Chapter 6: Geheimen:

Hier zij twee geheimen, wanneer je de basketbal behaal.

Kijk omhoog naar de korf.

Daar zit een Beretta vast in het net.

Ga dan naar de kettingaangelegde hek op de straat.

Wacht kort en een SUV zal voorbij komen.

Schiet erop, de wagen zal schreeuwen op te stoppen, en een man

  1. met een jachtgeweer zal eruit komen en op je gaan schieten.

Hint: Part 1: Chapter 6: Soldier Of Fortune II kamer:

Na de kamer waar de misdadiger was in de washroom met een loden

  1. pijp, spring uit het raam op het dak van het gebouw.

Loop een beetje rond op het dak, schietend op ramen.

Wanneer een van de ramen (in de linker bovenhoek) je schot

  1. breekt, spring erin.

Daar zijn posters gelabeld “Soldier of Fortune II” en

  1. ongeveer drie shotguns in deze kamer.

Hint: Part 1: Chapter 8: Munitie op het balkon:

Wanneer je de kamer bent gepasseerd met de drie mannen, zullen er

  1. twee meer zijn als je de kamer rechts van je binnen gaat en een
  2. man tegenover de kamer links van je.

Dit is de kamer met de muziek.

Ga naar boven waar je naar beneden kunt kijken op de muziekkamer

  1. (je heb de mogelijkheid vuurwerk te lanceren).

Ga naar de rechterkant, naar de luidsprekers toe.

Het beste is om het spel van hieraf te saven.

Spring op de rand en ga dan naar de luidspreker toe terwijl je

  1. naar links beweeg.

Daar is Ingram munitie en nog meer.

Hint: Part 2: Chapter1: Amerikaanse vlagonderbroek:

Nadat je de lounge binnengaat met het groene neon licht zal je

  1. drie mannen ontmoeten.

Nadat je ze hebt omgebracht, ga naar de badkamer.

Daar zal een man zijn met zijn broek naar beneden, dragen een

  1. Amerikaanse vlagonderbroek.

Hint: Part 2: Chapter 4: Geheime onderbreking:

Je zal een keuken gebied bereiken waar het veilig is door het

  1. vuur.

Het is mogelijk een geheime onderbreking animatie in werking te

  1. stellen door een granaat in het open dienstpatrijs in de muur te
  2. gooien.

Hint: Part 2: Chapter 5: Verborgen gebied:

Er is een kraan halfweg door dit level die je aan moet zetten om

  1. voorbij de grote krat te komen.

Je kan bij een geheime kamer komen door eerst op de cabine van de

  1. kraan te springen, spring dan op de deur, dan het dak.

Spring op de arm van de kraan, ren dan naar het einde en spring

  1. op de kratten links van je.

Daar zijn wat granaten en munitie hier geplaatst.

Hint: Part 3: Chapter 1: Laser rooster:

Er is een laser rooster aan het begin van dit level.

Om er voorbij te komen, schiet gewoon op wat uit de laser komt,

  1. maar bijf op afstand omdat de explosie groot is.

Hint: Part 3: Chapter 1: Geheime munitie kamer:

Hier is een kamer welke lijkt naar nergens te gaan.

De kamer bezit de grote container gietend hete vloeibare metaal

  1. in het midden, op de eerste verdieping in de hoek is een
  2. schuifdeur, en wat vloeibare metaal in een put.

Gebruik de afgekoelde metaal om over de put te springen en bereik

  1. munitie en pijnstillers op de andere kant.

Hint: Part 3: Chapter 3: Dood al de vijanden:

In het begin van het onderdeel, zal je een groep van soldaten

  1. horen die een plan maken om te ontsnappen.

Je kan ze allemaal te pakken krijgen door de gastank te

  1. gebruiken, schiet op de rand erboven.

Schiet het ventiel eraf aan het einde van de tank zodat het lijkt

  1. of er een raket wordt afgezonden.

Hint: Part 3: Chapter 3:

aan het eind van het onderdeel is een toren die van een gebouw

  1. moet schieten.

Pak de draden aan op de polen, schiet dan gewoon een granaat erop

  1. af.

Hint: Part 3: Chapter 4: Geheime kamer:

Een geheime kamer kan gevonden worden op parking level 6.

Wanneer je begint om naar beneden te gaan naar parking level 5

  1. zie je daar vier grijsachtige vaten, spring er bovenop.

Vervolgens, spring op de luchtverkoelingspijp, spring dan op het

  1. dak.

Je zal er een soort van hut zien rechts van je.

Schiet op het lichtgekleurde gedeelte van de hut en het zal eraf

  1. vallen.

Ga erin en je val door een opening in de grond.

Je kan munitie en andere items krijgen.

Hint: Part 3: Chapter 4: Programmeur boodschap:

Bij de vroege start van het onderdeel zijn wat groenblauwe vaten

  1. opgestapeld langs de muur.

Gebruik deze om op het dak te komen.

Schiet op het metaalachtig gedeelte daarop en de muur zal

  1. neerstorten, dit veroorlooft je in een kamer beneden te springen.

Zet de radio aan om een geheime boodschap te horen.

Hint: Part 3: Chapter 5: Verborgen trap:

In Woden’s kantoor, is een kamer na de gene die de blauwdrukken

  1. bezit.

Hier is een kleine foto achter de tafel.

Schiet op de foto om een knop bloot te leggen.

Druk op de knop en de bank in de hoek zal omhoog gaan, een trap

  1. zal tevoorschijn komen.

Ga de trap af en open de deur.

Je heb nu de mogelijkheid Star Trek te kijken op te TV.

Kijk ook in het kabinet om andere items te vinden.

Hint: Part 3: Chapter 7: Gemakkelijke lift ritje:

Om gemakkelijk naar boven te gaan met de laser-bomb liftschacht,

  1. ga de lift in maar duw niet op de knop.

Gebruik de sniper rifle en richt naar boven de schacht en schakel

  1. alle bommen uit voordat je naar boven gaat.

Hint: Geheime tutorial (training) kamer:

Speel de tutorial totdat je het einde bereikt, waar je in

  1. praktijg kan schieten op vijanden.

Spring op de grote bestelwagen die daar staat, ga dan over naar

  1. de ventelatie op de muur volgend op de bestelwagen.

Vanaf te ventilatie, spring naar de trappen en klim dan naar de

  1. top.

Breek door het venster.

Je zal een Ingram vinden in de kamer.

Hint: Baby doolhof:

Je moet door een doolhof gaan waar je een baby moet vinden.

Om gemakkelijk door het doolhof te gaan, steek gewoon door de

  1. rechtse scheiding.

Je zal boven eindigen in je huis.

Na dit, zal je in een andere doolhof komen die niet zo moeilijk

  1. is, maar gemakkelijk eraf kunt vallen.

Wanneer je het bloedpad in het donker hebt bereikt, kan je naar

  1. het andere einde van de doolhof springen.

Ren naar het einde van het rechte pad, en bij de eerste draai,

  1. spring naar de andere kant.

Je kan de tweede deur zien.

Spring nogmaals naar de andere kant en je zal er zijn.

Hint: Tweede bloederige doolhof:

Om gemakkelijk een het einde van de tweede bloederige doolhof te

  1. komen, volg het pad tot je de eerste pad naar ver rechtsonder
  2. ziet.

Spring daar naar beneden en volg het rechts en je zal een

  1. kaarsplatform zien in het verste naar rechts.

Hint: Painkillers (pijnstillers):

Wanneer je kleine boksen ziet in sommige hoofdstukken, schiet

  1. erop.

Soms bevatten deze pijnstillers.

Wanneer je pijnstillers hebt verkregen, gebruik ze dan niet

  1. onmiddelijk.

Wacht totdat iemand begint met op je te schieten.

Dit help je gezondheid te redden.

Hint: Open boksen:

Wanneer je boksen vind die niet erg groot of van staal zijn, sla

  1. deze met je honkbalknuppel of loden pijp.

Dit zal de boksen gemakkelijk openen zonder kogels erop te

  1. verkwisten.

Hint: Slow motion duik:

Druk op A om te schieten, druk dan op L voor een slow motion

  1. duik.

Hint: Versla de eerste Boss in de bar:

Ga de bar in, en na de opvallende komiek, de lafaard zal naar de

  1. achterkamer rennen en verlaat het gevecht wegens de vrouw en de
  2. andere belagers.

Vergeet de vrouw voor dit ogenblik, omdat haar doelstelling

  1. vreselijk is.

Je zult een Molotov cocktail moeten hebben.

Er zijn ongeveer drie handlangers op de linker kant van de kamer.

Gooi de cocktail naar ze on ze alle drie snel te doden.

Reken dan af met de vrouw, met het een of het ander, de

  1. tweevoudige Berettas of de Desert Eagle.

Eenmaal ze dood is, door de lafaard met gebruik van de

  1. tweevoudige Berettas.

Gebruik niet de shotgun, omdat je maar eenmaal kan vuren per

  1. bullet time duik.

Zodra je de deur opent, doe een bullet time duik en vuur snel op

  1. hem.

Zodra Max zijn duik voltooid, doe het nogmaals.

Herhaal dit totdat hij dood is.

Hint: Vind pijnstillers:

Wanneer j een kleine box ziet in sommige hoofdstukken, schiet

  1. erop.

Soms bevatten deze pijnstillers.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *