Mega Man Battle Network 2 – Gameboy Advance

Hard mode:

Voltooi het spel succesvol met alle vijf sterren.

Wijs de “New Game” optie aan bij het titel scherm.

Druk dan op Links, Links, Rechts, Links, Rechts, Links, Rechts,

  1. Rechts.

De “New Game” optie zal in oranje veranderen om te

  1. bevestigen dat de code juist is.

Selecteer deze optie en de “Netbattle” optie zal niet

  1. langer beschikbaar zijn.

Save het spel, herstart dan.

Een “Hard Mode” optie zal nu geopend zijn onder de

  1. “New Game” en “Continue” opties.

WWW gebied:

Voltooi het spel succesvol om het WWW gebied te openen.

Ga naar Ula Internet area 4 en kijk voor een gloeiend rode warp.

Ga erin om toegang te krijgen op het WWW gebied.

Opmerking: Je kan het niet verlaten eenmaal je erin bent, het

  1. spel saven is aanbevolen.

Hint: Gamecube logo:

Na het verslaan van Shadowman, keer terug naar de hoofd moeder

  1. computer.

Ga na de achterkant van de computer.

Staand aan de voorkant van de “moeder computer hoofd

  1. server”, waar Shadowman stond voordat je hem bevocht.

Ga langzaam naar Megaman’s rechts.

Op een stapel kubussen met paars, kronkelde lijnen erop zal het

  1. Gamecube logo zijn.

Hint: Battle Bass:

Na het verslaan van Planetman, kan je de ware Bass bevechten.

Hij bezit 2000 HP en een Life Aura 1 dat weer zal verschijnen.

Wanneer je hem verslaat, zal je zijn Bass chip krijgen.

Hint: Battle Pharaohman:

Na het volbrengen van het spel, ga naar het VWWW gebied van de

  1. Undernet.

Open de veiligheid kubus met een S license slot en je zal naar

  1. Pharaohman gaan.

Deze strijd is gelijk aan het gevecht met Thunderman.

hij bezit twee doodskisten die de meeste aanvallen voor hem doet,

  1. maar hij doet die aanvallen niet erg vaak.

Wanneer hij dat doet, zal hij een schakelaar zetten op het

  1. slagveld dat een val activeer.

Voor deze stijd, chips zoals Stepsword en Cannonball werken erg

  1. goed, maar de doodskisten handelen zoals schilden en kunnen de
  2. chips zoals Cannon erg gemakkelijk blokkeren.

Pharaoman bezit 1200 HP.

Hint: Overwin Gateman:

Als je de Fireguts stijl bezit, laad je aanval op door A vast te

  1. houden laat het dan weer los.

Zelfs als hij Remo Gate heeft gebruikt, zullen de vlammen er

  1. recht doorheen gaan, en als het juist gericht is, zal het hem
  2. zonder enige consideratie raken.

De vlammen zullen ook zijn soldaten gemakkelijk vernietigen.

Hint: Overwin Gutsman:

Tijdens je gevecht met hem, beweeg Mega Man naar een van de

  1. voorste kwadraten.

Wanneer je dat doet, zal Gutsman trachten je te slaan.

Ontwijk de slag door zijdelings te bewegen, beweeg dan

  1. onmiddelijk terug naar de originele lokatie en raak hem met een
  2. chip.

Hij zal nu naar een andere kwadraat bewegen, terug keren om je

  1. nogmaals te raken.

Wanneer dat gebeurt, doe dan hetzelfde nogmaals.

Wanneer je chips opraken, laad je Megabuster en raak hem ermee.

Opmerking: Deze strategie zal alleen werken met een Guts-stijl

  1. Mega Man.

Hint: Overwin Protoman:

Voordat je Protoman bevecht, zorg ervoor dat je alle FireSwords,

  1. ElecSwords en AquaSwords in je map hebt zitten.

Wanneer het gevecht begint, blijf altijd in de middelste oanelen

  1. staan.

Wanneer Protoman dichtbij je komt om je te slaan, glij terug naar

  1. de achterste panelen beweeg dan terug naar het midden en raak hem
  2. met een zwaard of enig soort.

De voordien opgegeven zwaarden zijn aanbevolen.

Herhaal dit tot je win.

Hint: Overwin Thunderman:

Wanneer de tijd komt om op het net te komen en je gestolen

  1. Battlechips vind, moet je Thunderman gewoon netbattle.

Om hem gemakkelijk te verslaan, zet een Fan in je map als een

  1. standaard chip; of zorg ervoor dat je in het gevecht op komt.

Wanneer je het gebruikt, zal Thunderman naar voren trekken.

Wanneer de Fan worden vernietigd, kan hij niet meer vooruit of

  1. achteruit bewegen.

Gebruik zwaarden, stormaanvallen, bevingen, en wat dan ook dat de

  1. dood kan veroorzaken terwijl hij het een en ander probeert om je
  2. te raken met bliksen of het gebruiken van zijn wolken die
  3. elektriciteit naar je schieten.

Wanneer je aanvalt en een treffer maakt, zal zijn aanvaal

  1. onmiddelijk stoppen.

Terwijl hij onvoorzichtig wordt, hebruik je gun of enig andere

  1. chips om meer schade toe te brengen.

Hoe dan ook, wees voorzichtig voor de drie wolken die naar voren

  1. en naar achteren glijden.

Als je niet oplettend bent en snel zijdelings beweegt, zullen

  1. deze wolken je een overwinning kosten omdat zij fomidabel in
  2. gevecht zijn.

Hint: Blokkeer Fishys:

Wanneer je een Fishy (V1 V2 of V3) bevecht, gebruik een chip die

  1. een obstakel (Remobit, Guardian, enz.) opzet, en zet het voor je.

De Fishys kunnen niet door deze obstakels komen.

Dit is hulpzaam voor het kopen van tijd om chips of P.A. in de

  1. examens te krijgen.

Hint: Shadow Wide Sword:

Als je enig soort van Shadow Chip hebt en al reeds upgraded de

  1. lading in je Mega Man profiel, rust de Shadow Chip uit tijdens
  2. gevecht en laad je Blaster op terwijl je in shadow mode bent.

De dichtsbijzijnde vijand naar jou zal geraakt worden met het

  1. Shadow Wide Sword, zowel als iemand anders in een verticale hoek.

De schade is hetzelfde van je Blaster wanneer geladen.

Hint: Navi Chip codes:

De code aan de onderkant van een Navi chip is de naam in het

  1. Japans.

Bijvoorbeeld, Bass is genaamd Forte en zijn code is F.

Protoman is genaamd Blues en zijn symbool is B.

Hint: Black Navi lokaties:

Black Navi 1: Underkoto

Black Navi 2: Undernet area 6

Black Navi 3: Netarea 2

Black Navi 4: Yumland area 2

Hint: Airman Version 3:

Je kan Airman Version 3 vinden in Den Area 1.

Hij geeft rond 100 schade voor elke aanval maar je kan 500 Zenny

  1. krijgen als je een lage rank hebt.

Voor ongeveer een Busting Lv.6, kan je een andere Airman Chip

  1. krijgen.

Hint: Extra Damage door Airman Chip:

Ga naar de voorkant als een vijand ook in de voorste rijen is,

  1. gebruik de Airman Chip om een dubbele schade te veroorzaken.

Hint: Geddon3 chip:

Nadat je Shadow Man hebt verslagen, ga naar MarinHarbor.

Uit de centrale gebouw, ga de vlucht van trappen naar beneden en

  1. kijk dichtbij het scherm.

Je zal een vervaging zien iedere vijf seconden.

Loop omhoog en praat ernaar.

Een klein meisje zal zeggen, Ÿou found it! You take

  1. it”.

Je zal de Geddon3 chip ontvangen.

Na het verkrijgen van de Geddon3 chip, zet het in je map met een

  1. Repair Chip (bij voorkeur een * code chip).

In wezen maakt die alle panelen, swap panelen (welke konstant je

  1. gezondgheid weg neemt).

Gebruik de Repair om je panelen te maken, verlaat je

  1. tegenstanders voor suffer.

Hint: 2xHero chip advance:

Je moet deze chips in deze volgorde hebben tijdens een gevecht

  1. voor de 2xHero Chip up[grade: Custswrd B, Varswrd B, Protoman B.

Opmerking: Je moet dezelfde code hebben om ze in deze volgorde te

  1. tonen.

Hint: O-Canon1 Chip:

Selecteer Cannons A B C D en E in deze volgorde.

Dit veroorlooft Cannons te schieten met onbeperkte munitie voor

  1. tien seconden bij de snelheid van de X-Buster.

Deze kan alleen geselecteerrd worden in gevecht.

Hint: O-Canon2 Chip:

Selecteer Hi-Cannons C D E F en G in deze volgorde.

Dit veroorlooft Hi-Cannons te schieten met onbeperkte munitie

  1. voor tien seconden bij de snelheid van de X-Buster.

Deze kan alleen geselecteerrd worden in gevecht.

Hint: Z-Canon1 Chip:

Selecteer Cannons A B C, B C D, of C D E in deze volgorde.

Dit veroorlooft Cannons te schieten met onbeperkte munitie voor

  1. vijf seconden bij de snelheid van de X-Buster.

Deze kan alleen geselecteerrd worden in gevecht.

Hint: Z-Canon2 Chip:

Selecteer Hi-Cannons C D E, D E F, of E F G in deze volgorde.

Dit veroorlooft Hi-Cannons te schieten met onbeperkte munitie

  1. voor vijf seconden bij de snelheid van de X-Buster.

Deze kan alleen geselecteerrd worden in gevecht.

Hint: Zeta Cannon upgrade chip:

Tijdens een gevecht, op ieder moment dat je deze chips krijgt,

  1. zal je de Zeta Cannon vormen: Cannon A, Cannon B, Cannon C.

Opmerking: Je hebt alleen vijf seconden met deze cannon — schiet

  1. zoveel schoten als mogelijk is.

Onthoud dat je ze zet in alfabetische volgorde.

Hint :Subchip plus memory:

Nadat je Magnet Man hebt verslagen, ga naar Netopia.

In eerste scherm (nadat je uit komt door Arrival Lobby),

  1. onderzoek een boom in westelijk scherm.

Praat met de jongen en je zal Subchip plus memory krijgen.

Hint: Verkrijg Sanctuary chip (266):

Verkrijg alle vijf sterren en begin hard mode.

Wanneer je hard mode voltooid, zal Sanctuary in je originele save

  1. bestand zijn (niet hard mode).

Hint: Verkrijg elk van de vijf sterren:

Yellow star: Voltooi het spel n keer.

Green star: Versla alle vier de verborgen bosses in de WWW

  1. gebieden.

Blue star: Voltooi het Program Advance List. Darkness is niet

  1. vereist.

Red star: Verkrijg een data library van 250 chips.

Purple star: Verkrijg alle geheimen chips.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *