Mario 64 (strategie) – Nintendo 64

Course 1-bob-omb battlefield

Ster 1- 8 rode munten

Ster 2- koop race

Ster 3- gele blok op het eiland

Ster 4- bomb verslaan

Ster 5- in de lucht vliegen (munten boven het eiland)

Ster 6- op de paal bij de zwarte happer

Course 2-whomp’s fortress

Ster 1-op het grote blok zijn rug springen

Ster 2-als het blok verslagen is komt er een fort daar naar boven

  1. gaan

Ster 3-in het kanon op een soort dakje met een plateau eronder

  1. schieten

Ster 4-de plank omslaan om bij de rode munten te komen

Ster 5-in het rekje bij de plateaus

Ster 6-met het kanon 2x een punt van de muur wegschieten (als je

  1. in het kanon zit rechts van je schieten je ziet vaag wel een lijn
  2. op de hoeken)

Course 3-jolly roger bay

Ster 1-haai verjagen door op en neer te zwemmen bij hem in de

  1. buurt dan in het schip kisten openen en gele blokje stukslaan

Ster 2-de aal uit de grot lokken (op en neer zwemmen) en dan

  1. hangt er een ster aan zijn staart

Ster 3-voorbij het wrak de grot in gaan en de kisten openen

Ster 4-8 rode munten

Ster 5-met het kanon naar de eerste puntige pilaar schieten (er

  1. staan er 3 bij elkaar) als je in de pilaar hangt zie je een
  2. plateau met een geel blok

Ster 6-in de grot is een groen petje daarmee zo snel mogelijk

  1. terug rennen naar de ster in het blok in het water

Course 4-cool cool mountain

Ster 1-in de schoorsteen van het huisje gaan en de glijbaan af en

  1. de deur door

Ster 2-de kleine pinguin bij het huisje naar de moeder brengen

  1. die ergens beneden is

Ster 3-in het huisje racen tegen de pinguin

Ster 4-8 rode munten ( de ster is bij de kapotte brug tegen over

  1. elkaar je moet springen om er te komen)

Ster5-lijf van de sneeuwpop meenemen, die ligt boven naast het

  1. huisje, je moet er mee naar beneden glijden en voor hem blijven

Ster 6-met kanon naar het tweede plateau schieten

Course 5-big boo’s hunt

Ster 1-alle spookjes doden dan komt er een groot spook en die

  1. moet je verslaan

Ster 2-op het draaiplateau de spoken doden

Ster 3-in het deurtje met de vliegende boeken zijn 3 boeken in de

  1. achterwand die wegslaan (eerst de bovenste dan de linkse en dan
  2. de rechtse

Ster 4-8 rode munten zitten achter de deuren 4 beneden en 4 boven

Ster 5-via balkon bij de deur met de boeken naar boven het balkon

  1. opgaan en het spook verslaan en dan via het dak naar de ster

Ster 6-onzichtbaar worden en via balkon in de deur met de boeken

  1. naar boven en door het spook in de muur springen

Course 6-hazy maze cave

Ster 1-het blauwe beest in de grot naar de ster sturen als je er

  1. op staat

Ster 2-8 rode munten zitten bij de liften

Ster 3-links gaan, met de lift naar beneden, petje pakken, bruine

  1. pad afrennen (door het water) op het blok gaan staan en het rode
  2. hek gaat open

Ster4-gas doolhof, via lift, gang houten deur, links aan houden

  1. en als je ergens bij het gas groen slijm op de muur ziet moet je
  2. daar naar boven de nis in

Ster 5-in het gedeelte met het gas zit ergens nog een nis bovenin

  1. (bij de honden in de buurt)

Ster 6-gang met de rollende stenen, bij de deur zitten erboven

  1. nissen je moet met de muursprong er in komen

Course 7-lethal lava land

Ster1-de grote lopende bom de lava inslaan

Ster2-de 3 lopende bommen de lava inslaan en daarna de grote

Ster3-bowser puzzel voor 8 munten

Ster4-met het petje om het hek heen te vliegen (het petje krijg

  1. je door om het oog heen te rennen en in het gat te gaan

Ster5-in de vulkaan rechts gaan

Ster6-in de vulkaan links gaan

Course 8 -shifting sand land

Ster1-uit de poten van de vogel pakken (op de paal gaan staan

  1. waar de vogel omheen vliegt)

Ster2-zit in een raampje in de pyramide

Ster3-binnen in de pyramide naar boven gaan

Ster4-8 munten (1 rode munt ligt gelijk achter je en er zit er

  1. een in een geel blok onder het zwarte plateau)

Ster5-bovenop de vier palen lopen dan gaat het dak van de

  1. pyramide eraf, daar in gaan en 3x op elk oog van de hand slaan
  2. (het oog moet open zijn)

Ster6-in de pyramide ligt een zandstraal daarnaast liggen 3

  1. plateau’s met elk een geel muntje deze 3 plus de 2 uit de
  2. zandstraal zijn goed voor een ster

Course 9-dire, dire docks

Ster1-aan boord van de onderzeeer

Ster2-4 kisten openen

Ster3-8 rode muntjes

Ster4door 5 opeenvolgende ringen zwemmen in het onderste gedeelte

Ster5-weer door 5 ringen zwemmen maar nu in het bovenste

  1. gedeelte, de ringen komen uit de staart van de manta vis

Ster6-met het blauwe petje naar het hek in het water zwemmen

****als je ster 1 gehaald hebt verschijnt er buiten de wereld

  1. dire dire docks een put, deze leidt naar bowser 2

Course 10-snowman’s land

Ster1-boven op de berg ligt een sneeuwpop hoofd om bij zijn

  1. blazende mond langs te komen moet je heel dicht tegen de pinguin
  2. aan gaan lopen

Ster2-bully het water inslaan

Ster3-in het ijsblok gaan

Ster4-via een draaipoppetje op een bruine schutting gaan

Ster5-8 rode munten (hiervoor heb je het schild nodig dat naast

  1. ster 4 ligt)

Ster6-met het schild naar de iglo gaan en bij de baan met 3

  1. muntjes omhoog gaan, in de iglo kan je in het ijsblok met het
  2. blauwe petje gaan

Course 11-wet dry world

****hoe hoger je in het schilderij springt hoe hoger het water

  1. komt te staan, om bij het roze poppetje te kunnen komen moet je
  2. heel hoog in het schilderij springen

Ster1-water middelhoog, via de blokken met een blauwe pijl naar

  1. het gele blok gaan

Ster2-bovenop een plateau in de lucht zit een geel blok, het

  1. water moet hoog en je moet via de plank gaan

Ster3-5 geheime munten zoeken, 2 in de kisten die je kan

  1. verschuiven- 1 op de liftschacht

1 op een stenen blok en 1 in een geel blokje in een hoek bij de

  1. schuifkisten

Ster4-water laag en via de gooiende scheppen naar boven gaan, op

  1. de lift gaan en de liftvloer in beweging zetten, zorg dat je
  2. vlugger als de lift beneden bent zodat je in de lift weer naar
  3. boven kunt

Ster5-8 rode muntjes (ze liggen in de beneden wereld je moet met

  1. het kanon over het hek heen geschoten worden)

Ster6-beneden wereld, in het hek met het blauwe blokje met een

  1. muursprong naar boven gaan

Course 12-tall tall mountain

Ster1-op de top van de berg

Ster2-aapje op de berg vangen

Ster3-8 rode munten

Ster4-vlak bij het wolkje kan je door de muur springen

Ster5-op het paarse blok gaan staan, naar de brug rennen en via

  1. het blokje naar de ster springen

Ster6-met het kanon naar de paddestoel gaan

Course 13-tiny-huge island

Ster1-linker schilderij, de buis door en de bloemen verslaan

Ster2-top van het eiland (klein zijn)

Ster3-koop race

Ster4-5 geheime muntjes, 1 voor het vierkante blok waar de kogels

  1. uit komen, 2op een houten plank bij een vlammenkogel, 3bij het
  2. roze poppetje, 4bovenop in het water, 5voor het kleine poortje,
  3. voor deze 5 muntjes moet je groot zijn als je ze hebt moet je op
  4. het paarse blok gaan staan er verschijnt dan een plank die naar
  5. de ster leidt

Ster5-8 rode muntjes, aan het einde van de balk boven het

  1. beginstrandje zit een gat, schiet jezelf met het kanon naar het
  2. plateau met de boompjes en loop via de balk naar het gat

Ster6-als grote mario naar de top van de berg gaan en een harde

  1. sprong in het water maken het water verdwijnt en als kleine mario
  2. in de opening gaan die er dan komt daarna het beest 3x op zijn
  3. kop springen

Course 14-tick tick clock

****als je precies op het hele uur in de klok springt staat alles

  1. stil

****als je om kwart over in de klok springt loopt alles net iets

  1. langzamer

Ster1-in de kooi springen -klok moet stil staan

Ster2-klok stil- parcours volgen

Ster3-klok aan- via de wijzer naar de nis

Ster4-klok aan- helemaal boven in is nog een wijzer, op de blauwe

  1. steen gaan staan

Ster5-klok aan- zit in een kooi rechts, via de schuiven kan je in

  1. de kooi komen

Ster6-klok stil- 8 rode muntjes

Course 15-rainbow ride

Ster1-draaiplateau rechts volgen, tapijten links en dan op het

  1. schip

Ster2-draaiplateau rechts, tapijten rechts en dan op het dak van

  1. het kasteel

Ster3-8 rode munten tussen de grijze blokken

Ster4-draaiplateau links en bij de 3 schuine blokjes omhoog en

  1. dan links gaan

Ster5-zie 4 maar dan niet bij de blokjes omhoog maar rechtdoor

  1. gaan

Ster6-kanon op het schip en dan door de regenboog naar het

  1. paaltje schieten

****het roze poppetje zit in het gedeelte met de rode muntjes

  1. maar dan bovenop

blauwe petje

als je 8 sterren hebt moet je bowser verslaan (deur met de grote

  1. ster bovenaan de trap) dan krijg je een sleutel, ga de kelder in
  2. en de rechter deur door, op de stenen palen springen zodat ze
  3. naar beneden zakken het water zakt nu ook en je kan het deurtje
  4. door en het parcours afwerken

groene petje

in de kelder de linker deur nemen en dan rechts aanhouden

rode petje

als je 10 sterren hebt verschijnt er een lichtstraal midden in

  1. het kasteel hier onder gaan staan en naar boven kijken

secret stars

1-als je in een course 100 muntjes haalt krijg je een ster

2-ster deur boven aan de trap en door het rechter raam springen

3-deur 3 beneden ingaan en in het rechter zwarte gat springen en

  1. 8 rode muntjes halen

4-als het hondje in de kelder verschijnt deze vangen

5-toad bij de olievlek geeft je een ster

6-8 rode muntjes in het gedeelte van het groene petje

7-8 rode muntjes op de route naar bowser

8-8 rode muntjes op de route naar het blauwe petje

9-na de deur met de tweede sleutel krijg je van toad een ster

10-route naar bowser 2, 8 rode muntjes

11-bij de clock staat een toad waar je een ster van krijgt

12-8 rode muntjes op de route naar bowser 3

13-voor de tweede keer het hondje pakken

14-als je op de ster in het kasteel gaat staan en naar boven

  1. kijkt kom je weer in het gedeelte van het rode petje hier voor de
  2. 8 rode muntjes gaan vliegen

15-de glijbaan van de princess binnen 20.9 seconden doen

16-links van de klok zit een nis in de muur daar kun je vliegen

  1. voor 8 rode muntjes

Bij 120 sterren heb je het spel uitgespeeld!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *