Neverwinter Nights_ Shadows of Undrentide (PC)
God mode:
Opmerking: Deze procedure betrekt een game file bewerking; maak
- eerst een back-up voordat je verder gaat.
Gebruik een tekstverwerker en zoek naar het “nwn.ini”
- bestand dat in de spel map bevind.
Voeg de volgende lijn toe onder het “Game Options”
- onderdeel:
Debug Mode=1
Druk dan tijdens het spelen op [~] (tilde) en voer DebugMode 1 (denk
- aan de kleine- grote letters) om de cheat mode mogelijk te maken.
Druk dan nogmaals op [~] (tilde) en druk op Tab om de debug
- kommando’s te bekijken.
Druk op [Tab] om door de commando’s te lopen.
Voer dan een van de onderstaande codes in (denk aan de kleine-
- grote letters).
De boodschap “Success” zal bevestigen of de code
- intrede juist is.
Als de boodschap “Entered Target Mode” verschijnt,
- click op een karakter naar keuze om de cheat te gebruiken.
Opmerking: Als je je karater verander, laad het
- “nwnplayer.ini” bestand in de spel map en zet de
- volgende lijnen in volgorde om voorgaande module waar je nu bent
- te vervolgen:
Single Player Enforce Legal Characters=0
Single Player ItemLevelRestrictions=0
Effect Code
- Zet Strength eigenschap : SetSTR
- Zet Dexterity eigenschap : SetDEX
- Zet Intelligence eigenschap : SetINT
- Zet Wisdom eigenschap : SetWIS
- Zet Constitution eigenschap : SetCON
- Zet Charisma eigenschap : SetCHA
- Verkrijg opgegeven bedrag goud : dm_givegold
- Onkwetsbaar : dm_god
- Breng alle hit points terug : dm_heal
- Zet karakter niveau : dm_givelevel
- Berijd een hobby paard : dm_mylittlepony
- Dood vliegende koeien : dm_cowsfromhell
- Verkrijg opgegeven bedrag experience points : GiveXP
- Verhoog opgegeven aantal van levels : GetLevel
- Zet karakters fortitude save modifier : ModSaveFort
- Zet karakters reflex save modifier : ModSaveReflex
- Zet karakters will save modifier : ModSaveWill
- Zet karakters spell resistance modifier : ModSpellResistance
- Zet karakters leeftijd : SetAge
- Zet karakters basis aanval : SetAttackBase
- Verander karakters race (human, elf, enz.) (1): SetAppearance
- Scripting funktie: ModAge
- Scripting funktie: ModAttackBase
- Scripting funktie: ModSave
- Scripting funktie: ModDEX
- Scripting funktie: ModCON
- Scripting funktie: ModINT
- Scripting funktie: ModWIS
- Scripting funktie: ModCHA
- Scripting funktie: SetSave
- Scripting funktie: SetSpellResistance
- Scripting funktie: GiveLevel
- Scripting funktie: runscript
- Scripting funktie: GetVarInt
- Scripting funktie: GetVarFloat
- Scripting funktie: GetVarString
- Scripting funktie: GetVarObject
- Scripting funktie: GetVarVector
- Scripting funktie: SetVarInt
- Scripting funktie: SetVarFloat
- Scripting funktie: SetVarString
- Scripting funktie: SetVarObject
- Scripting funktie: SetVarVector
- Scripting funktie: GetVarModInt
- Scripting funktie: GetVarModFloat
- Scripting funktie: GetVarModString
- Scripting funktie: GetVarModObject
- Scripting funktie: GetVarModVector
- Scripting funktie: SetVarModInt
- Scripting funktie: SetVarModFloat
- Scripting funktie: SetVarModString
- Scripting funktie: SetVarModObject
- Scripting funktie: SetVarModVector
- Zet Dexterity eigenschap : SetDEX
1. Als je eenmaal verandert van je originele rage, zal je karakter hoofdloos
- zijn tot je terug verandert.