Prey – PC

Prey (PC)

Cheat mode:

Start het spel met de +set com_allowconsole 1 command line

  1. parameter.

Houd tijdens het spelen Ctrl+Alt+ ~ (tilde) vast om het console

  1. venster te openen.

Voer dan een van de volgende codes in.

Opmerking: Sommige console commands werken alleen in developer

  1. mode.

Gebruik de devmap command eerst.

  1. Effect Code
  2. Kommando’s lijst : listcmds
  3. Midden zicht : centerview
  4. Wis de console : clear
  5. Sluit een doorgang : closeportal
  6. Ledig console tekst naar base.txt: condump
  7. Beschadig opgegeven wezen; gebruik listentities voor entities : damage
  8. Laad een map in developer mode : devmap
  9. Exit game : exit
  10. Toon lopende map naam in console : getmapname
  11. Teleport naar putpos saved lokatie : getpos
  12. Toon lopende zicht positie : getviewpos
  13. Geeft opgegeven item : give
  14. Geef opgegeven gun energie voor de Leech Gun : giveenergy
  15. God mode : god
  16. Hartslag op health (gezondheid) : healthpulse
  17. Verberg alle wezens van een klasse of naam : hide
  18. Zelfmoord : kill
  19. Verwijder alle monsters : killmonsters
  20. Verwijder alle moveables : killmoveables
  21. Verwijder alle ragdolls : killragdolls
  22. Dood gericht dooel : killthis
  23. Lijst werkzame game wezens : listactiveentities
  24. Lijst game klasse : listclasses
  25. Lijst game wezens : listentities
  26. Lijst wezen defs : listentitydefs
  27. Lijst alle modellen : listmodels
  28. Lijst monsters : listmonsters
  29. Lijst geef bewering van een wezen : listspawnargs
  30. Lijst system kommando’s : listsystemcmds
  31. Lijst tool (gereedschap) kommando’s : listtoolcmds
  32. Lijst soort info : listtypeinfo
  33. Laad opgegeven map : map
  34. No clipping mode (loop door muren) : noclip
  35. Uitschakelen de speler als een doel : notarget
  36. Open doorgang : openportal
  37. Toon nog lopende speeltijd : playtime
  38. Bezit de speler : possessplayer
  39. Print extra map keys van gericht doel : print
  40. Save lokatie; gebruiken met getpos : putpos
  41. Quit het spel : quit
  42. Opnemen de juiste zicht positie met aantekeningen : recordviewnotes
  43. Verwijder alle wezens van een klasse of naam : remove
  44. Zet speler zwaartekracht : setplayergravity
  45. Zet juiste zicht positie : setviewpos
  46. Toon alle wezens van een klasse of naam : show
  47. Toon willekeurig zicht aantekeningen voor de lopende map;
  48. herhaal om de volgende aantekening te zien : showviewnotes
  49. Geeft een game wezen : spawn
  50. Geeft opgegeven hoeveelheid wezens : spawnabunch
  51. Hartslag pols : spiritpulse
  52. Neem aantekeningen over de lopende map van het lopende zicht: takeviewnotes
  53. Teleport naar een wezen lokatie : teleport
  54. Ga in of uit een shuttle met guns : toggleshuttle
  55. Toggle talon doelen : toggletalontargets
  56. Stimuleer gericht voorwerp : triggerthis
  57. Onbeheers de speler : unpossessplayer
  58. Toon lopend zicht positie : where
  59. Commands:

De volgende kommandos kunnen gebruikt worden als console

  1. kommandos of als command lene parameters (door de + (plus) toe te
  2. voegen aan het command).

Effect Command

  1. Toon AAS stats: aasstats
  2. Toevoegen een debug pijl: addarrow
  3. Innerlijk gebruik – core naar game chat lines: addchatline
  4. Toevoegen een debug lijn: addline
  5. Geeft een schepsel en dwing hem om een nadrukkelijk reactie te gebruiken: ai_reactioncheck
  6. Zet het doel reactie welke is gebruikt voor ai_reactioncheck: ai_reactionset
  7. Verklaar zo je debugger kan gebruiken: assert
  8. Schijft AVIs voor een command demo: avicmddemo
  9. Schijft AVIs voor een demo: avidemo
  10. Schijft AVIs voor het lopend game: avigame
  11. Benchmark: benchmark
  12. Verbind een kommando aan een toets: bind
  13. Verbind ragdoll bij de lopende sleep positie: bindragdoll
  14. Verbind een toets maar ontbind als er meer dan twee verbingen zijn: bindunbindtwo
  15. Verbind een debug lijn blinkline
  16. Roep een script funktie van console: call
  17. Centeer het zicht: centerview
  18. Controlerr of een nieuwe versie van het spel beschikbaar is: checknewversion
  19. Controleer bereik mogelijkheid van ai_generic_nodes: checknodes
  20. Wis de console: clear
  21. Alle lichten wissen: clearlights
  22. Laat vallen lopend wapen: clientdropweapon
  23. Ingame gui message mode: clientmessagemode
  24. Stem chats: clientVoiceChat clientvoicechat
  25. Team stem chats: clientVoiceChat clientvoicechatteam
  26. Sluit een doorgang: closeportal
  27. Toon botsing model info: collisionmodelinfo
  28. Kombineer zes images voor roq compression: combinecubeimages
  29. Compresses een demo bestand: compressdemo
  30. Ledig de console tekst naar een bestand: condump
  31. Verbinden naar een server: connect
  32. Veroorzaak een crash: crash
  33. Herstart het cvar system: cvar_restart
  34. Toepassen schade aan een wezen: damage
  35. Debug een bepaald wezen: debug
  36. Schakel naar debugger in pointer mode: debug_pointer
  37. Lancheer de Script Debugger: debugger
  38. Verminder een cvar: dec
  39. Wis geselecteerd wezen: deleteselected
  40. Noteer een screenshot voor een demo: demoshot
  41. Laad een map in developer mode: devmap
  42. Dialoog sound mode: dialogmode
  43. Print een woordenboek: dict
  44. Maakt een map: dir
  45. Maakt een map met neven-mappen: dirtree
  46. Script verbeteren: disasmscript
  47. Een spel afbreken: disconnect
  48. Toon demo laad banner: displaye3loading
  49. Een map samenstellen: dmap
  50. Markeer wezens van een klasse als NOT neverdormant: dormant
  51. Print tekst: echo
  52. Lancheer de in-game Articulated Figure Editor: editafs
  53. Lancheer de in-game Declaration Editor: editdecls
  54. Lancheer de GUI Editor: editguis
  55. Lancheer de in-game Light Editor: editlights
  56. Lancheer de level editor Radiant: editor
  57. Lancheer de in-game Particle Editor: editparticles
  58. Lancheer de in-game PDA Editor: editpdas
  59. Lancheer de in-game Script Editor: editscripts
  60. Lancheer de in-game Sound Editor: editsounds
  61. Print soort bezet bij wezens: entitysize
  62. Neemt een omgeving schot: envshot
  63. Uitwissen de aanwezige openbare aantekening: eraseviewnote
  64. Veroorzaak een error: error
  65. Uitvoeren een config bestand: exec
  66. Zet cvars gebaseerd op com_imageQuality: execimagequality
  67. Uitvoeren een onmiddelijke config bestand: execnow
  68. Exits het game: exit
  69. Exits Een command demo: exitcmddemo
  70. Export DDA info naar bestand: exportdda
  71. Exports modellen: exportmodels
  72. Eindige de bouw werking: finishbuild
  73. Bevries het spel voor een hoeveelheid seconde: freeze
  74. Toon game klasse info: game_memory
  75. Veroorzaak een game error: gameerror
  76. Hetzelfde als kick, maar herkent spelers namen: gamekick
  77. Print wezens verbonden naar een wezen: getbinds
  78. Print lopende map naam naar console: getmapname
  79. Teleport naar saved lokatie: getpos
  80. Print de lopende zicht positie: getviewpos
  81. Toon graphics info: gfxinfo
  82. Geef n of meer items: give
  83. Geef energy gun energie: giveenergy
  84. Mogelijk maken god mode: god
  85. Healthpulse: healthpulse
  86. Zend een hartslag naar de master servers: heartbeat
  87. Verberg alle wezens van een klasse of naam: hide
  88. Stoor het spel: hitch
  89. Herstart het input system: in_restart
  90. Vergroot een cvar: inc
  91. Houd het laatste test model in het spel: keeptestmodel
  92. Kick een client door verbinding nummer: kick
  93. Dood de speler: kill
  94. Verwijder alle monsters: killmonsters
  95. Verwijder alle moveables: killmoveables
  96. Verwijder alle ragdolls: killragdolls
  97. Dood dingen die speler aanwijst: killthis
  98. Scans LAN voor servers: lanscan
  99. Lijst actieve game wezens: listactiveentities
  100. Lijst meegesleepte figuren: listaf
  101. Lijst alle animaties: listanims
  102. Lijst beams (stralen): listbeams
  103. Lijst toets verbindingen: listbinds
  104. Lijst game klasse: listclasses
  105. Lijst kommandos: listcmds
  106. Lijst ongeval modellen: listcollisionmodels
  107. Lijst cvars: listcvars
  108. Lijst alle decls: listdecls
  109. Lijst alle sleutels gebruikt door woordenboeken: listdictkeys
  110. Lijst alle waarde gebruikt door woordenboeken: listdictvalues
  111. Lijst game wezens: listentities
  112. Lijst wezen defs: listentitydefs
  113. Lijst FX systemen: listfx
  114. Lijst game kommando’s: listgamecmds
  115. Lijst guis listguis
  116. Lijst decl tekst karakter frekwenties: listhuffmanfrequencies
  117. Lijst images: listimages
  118. Lijst alle debug lijnen: listlines
  119. Lijst materialen: listmaterials
  120. Lijst model defs: listmodeldefs
  121. Lijst alle modellen: listmodels
  122. Lijst alle video modes: listmodes
  123. Lijst monsters: listmonsters
  124. Lijst particle systems: listparticles
  125. Lijst de wezen defs: listrenderentitydefs
  126. Lijst renderer kommando’s: listrenderercmds
  127. Lijst light defs: listrenderlightdefs
  128. Lijst scanned servers: listservers
  129. Lijst skins: listskins
  130. Lijst geluid kommando’s: listsoundcmds
  131. Lijst actieve geluid decoders: listsounddecoders
  132. Lijst alle geluiden: listsounds
  133. Lijst geluid shaders: listsoundshaders
  134. Lijst geeft args van een wezen: listspawnargs
  135. Lijst systeem kommando’s: listsystemcmds
  136. Lijst tabels: listtables
  137. Lijst script threads: listthreads
  138. Lijst tool (gereedschap) kommando’s: listtoolcmds
  139. Lijst type info listtypeinfo
  140. Lijst vertex cache: listvertexcache
  141. Laad een game: loadgame
  142. Maak test bestanden die tonen gui parms gelokaliseerd en genegeerd: localizeguiparmstest
  143. Lokaliseer guis: localizeguis
  144. Lokaliseer mappen: localizemaps
  145. Maak test bestanden die tonen welke strings gelokaliseerd worden: localizemapstest
  146. Lokaliseer ondertitels: localizesubs
  147. Vervaardig een omvattend map: makeambientmap
  148. Bewerk reusachtige images: makemegatexture
  149. Laad een map: map
  150. Lancheer de Material Editor: materialeditor
  151. Maak een memory dump: memorydump
  152. Maak een samengedrukte memory dump: memorydumpcompressed
  153. Uitprinten system memory gebruik: memstats
  154. Uitprinten proces memory gebruik: memstatsprocess
  155. Verzacht veroorzaakte parms op alle lichten: modulatelights
  156. Merk wezens van een klasse op neverdormant: neverdormant
  157. Vergroot aas_test en uitprint info: nextaas
  158. Toon volgende animatie op test model: nextanim
  159. Toon volgende animatie frame op test model: nextframe
  160. Teleport de speler naar de volgende func_static met een gui: nextgui
  161. Laad de volgende map op de server: nextmap
  162. Uitschakelen botsing opbenbaring voor de speler: noclip
  163. Schakel de speler uit als een doel: notarget
  164. Open een doorgang: openportal
  165. Print tokenized string: parse
  166. Lijst onderzoek paden: path
  167. omring een rijder bug door pre-initializing de pbuffer: pbufferinit
  168. Neem een screenshot gebruikend de pbuffer: pbuffershot
  169. Terug spelen een command demo: playcmddemo
  170. Terug spelen een demo: playdemo
  171. Zet het gegeven model op de speler: playermodel
  172. Print lopende speeltijd: playtime
  173. Verwijder het laaste gemaakte licht: poplight
  174. Beheer de speler: possessplayer
  175. Toon voorgaande animatie op test model: prevanim
  176. Toon voorgaande animatie frame op test model: prevframe
  177. Print een meegesleept figuur: printaf
  178. Print alle modellen: printallmodels
  179. Print een beam (straa): printbeam
  180. Print DDA info: printdda
  181. Print een wezen def: printentitydef
  182. Print een FX systeem: printfx
  183. Print info over hand: printhandinfo
  184. Print een materiaal: printmaterial
  185. Print memory debugging data: printmeminfo
  186. Print model info: printmodel
  187. Print een model def: printmodeldefs
  188. Print een particle systeem: printparticle
  189. Print een skin: printskin
  190. Print een sound shader: printsoundshader
  191. Print een tabel: printtable
  192. Print extra map toetsen van de die speler aanwijst: printthis
  193. Profiler command: prof_capture
  194. Profiler command: prof_in0
  195. Profiler command: prof_in1
  196. Profiler command: prof_in10
  197. Profiler command: prof_in11
  198. Profiler command: prof_in12
  199. Profiler command: prof_in13
  200. Profiler command: prof_in14
  201. Profiler command: prof_in2
  202. Profiler command: prof_in3
  203. Profiler command: prof_in4
  204. Profiler command: prof_in5
  205. Profiler command: prof_in6
  206. Profiler command: prof_in7
  207. Profiler command: prof_in8
  208. Profiler command: prof_in9
  209. Profiler command: prof_mode
  210. Profiler command: prof_ms
  211. Profiler command: prof_out
  212. Profiler command: prof_release
  213. Profiler command: prof_smooth
  214. Profiler command: prof_toggle
  215. Prompt en zet de CD Key: promptkey
  216. Save lokatie: putpos
  217. Spel afsluiten: quit
  218. Zend vere console command naar server: rcon
  219. Opnieuw verbinden naar laatste server die probeert te verbinden: reconnect
  220. Records een demo: recorddemo
  221. Record de lopende view positie met aantekeningen: recordviewnotes
  222. Opnieuw expoteren modellen: reexportmodels
  223. Herleef alle interaktie’s: regenerateworld
  224. Herlaad animatie’s: reloadanims
  225. Herlaad ARB programma’s: reloadarbprograms
  226. Herlaad decls: reloaddecls
  227. Herlaad de engine neer inclusief het bestand systeem: reloadengine
  228. Herlaad guis: reloadguis
  229. Herlaad images reloadimages
  230. Herlaad taal dict: reloadlanguage
  231. Herlaad modellen: reloadmodels
  232. Herlaad scripts: reloadscript
  233. Herlaad alle geluiden: reloadsounds
  234. Herlaad de decl en images voor geselecteerde oppervlak: reloadsurface
  235. Verwijder alle wezens van een klasse of naam: remove
  236. Verwijder een debug line: removeline
  237. Veroorzaak een bump map: renderbump
  238. Veroorzaak een vlakke bump map: renderbumpflat
  239. Controleer alle verwijzende images voor duplicatie’s: reportimageduplication
  240. Lijst alle gebruikte materialen gesorteerd door oppervlakte gebied: reportsurfaceareas
  241. Internal – rescan serverinfo cvars en tell game: rescansi
  242. Terug zetten een cvar: reset
  243. Terug zetten E3 demo sequence: resete3demos
  244. Codeer een roq betstand: roq
  245. Samenstel een AAS bestand voor een map: runaas
  246. Samenstel AAS bestanden voor alle mappen in een map: runaasdir
  247. Bereken reachability voor een AAS bestand: runreach
  248. Herstart het sound systeem: s_restart
  249. Saves een game: savegame
  250. Saves alle lichten naar de .map bestand: savelights
  251. Save alle moveables naar de .map bestand: savemoveables
  252. Saves alle lichten naar de .map bestand: saveparticles
  253. Save alle ragdoll poses naar de .map bestand: saveragdolls
  254. Saves het geselecteerde wezen naar de .map bestand: saveselected
  255. Tekst chat: say
  256. Team tekst chat: sayteam
  257. Neemt een screenshot: screenshot
  258. Uitvoeren een line van script: script
  259. Dwing alle spelers klaar: serverforceready
  260. Toon server info: serverinfo
  261. Herstart het lopende spel: servermaprestart
  262. Wissel naar de volgende map: servernextmap
  263. Zet een cvar: set
  264. Zet een cvar en flags als archief: seta
  265. Zet dda moeilijkheid naar bepaalde waarde: setdda
  266. Ontdekt system capabilities en zet com_machineSpec naar geschikte waarde: setmachinespec
  267. Zet speler zwaartekracht: setplayergravity
  268. Zet een cvar en flags als server info: sets
  269. Zet een cvar en flags als tool: sett
  270. Zet een cvar en flags als user info: setu
  271. Zet het lopende zicht positie: setviewpos
  272. Toon alle wezens van een klasse of naam: show
  273. Toon memory gebruikt door woordenboeken:showdictmemory
  274. Toon memory gebruikt door interakties: showinteractionmemory
  275. Toon memory gebruikt door strings: showstringmemory
  276. Toon memory gebruikt door driehoek oppervlaktes: showtrisurfmemory
  277. Toon willekeurige view aantekening voor de lopende map,
  278. achtereenvolgend belletje zullen doorlopen naar de volgende aantekening: showviewnotes
  279. Maakt de veranderede view smaller: sizedown
  280. Maakt de veranderede view groter: sizeup
  281. Geeft een game wezen: spawn
  282. Geeft een beschreven hoeveelheid aan wezens: spawnabunch
  283. Geeft een kunstmatige speler wezen: spawnartificialplayer
  284. Geeft een puin massa: spawndebrismass
  285. Geeft een server: spawnserver
  286. Spiritpulse: spiritpulse
  287. Spiritwalk sound mode: spiritwalkmode
  288. Bereid je voor om een gebouw te maken: startbuild
  289. Stop demo recording: stoprecording
  290. Neemt aantekening over het lopende map van de lopende zicht: takeviewnotes
  291. Lange neem zicht aantekeningen: takeviewnotes2
  292. Teleports de speler naar een wezen lokatie: teleport
  293. Test een animatie: testanim
  294. Test animatie vermenging: testblend
  295. Test een FX systeem verbinding naar een joint: testbonefx
  296. Test een schade def: testdamage
  297. Test death (dood): testdeath
  298. Test een FX systeem: testfx
  299. Test een gui testgui
  300. Uitvoer de string voor de beschreven id.: testid
  301. Toon de gegeven image middelpunt op scherm: testimage
  302. Test een lict: testlight
  303. Test een map: testmap
  304. Test een materiaal: testmaterial
  305. Test een model: testmodel
  306. Test particle stop tijd op een Test model: testparticlestoptime
  307. Test een scherplicht: testpointlight
  308. Uitschrijven een Test savegame: testsave
  309. Test een save game voor een level: testsavegame
  310. Zet een shaderParm op een existing TestModel: testshaderparm
  311. Test SIMD code: testsimd
  312. Test een skin op een existing: TestModel testskin
  313. Test een sound: testsound
  314. Fixup in-game tekst codes: testtext
  315. Toon de gegeven cinematic: testvideo
  316. Bepaal een tijd command demo: timecmddemo
  317. Times een demo: timedemo
  318. Times een demo en quits: timedemoquit
  319. Toggles een cvar: toggle
  320. Toggles FPU exceptions aan en uit: togglefpuexceptions
  321. Toon in-game help: togglehelp
  322. Wonderbaalijk in en uit een shuttle gaan: toggleshuttle
  323. Toggle talon doelen: toggletalontargets
  324. Contact een decl: touch
  325. Contact een bestand: touchfile
  326. Contact een lijst van bestanden: touchfilelist
  327. Contact een gui: touchgui
  328. Contact een model: touchmodel
  329. Trigger alle wezens van een klasse on naam: trigger
  330. Trigger dingen die speler aanwijs: triggerthis
  331. Ontbind willekeurige kommando van een toets: unbind
  332. Ontbind willekeurige kommando’s van alle toetsen: unbindall
  333. Ontbind de geselecteerde ragdoll: unbindragdoll
  334. Onbeheers de speler: unpossessplayer
  335. Internal – veroorzaak een sync down van game-modified gebruikersinfo: updateui
  336. Herstart renderSystem: vid_restart
  337. Voeg in de juiste waarde van een cvar als kommando tekst: vstr
  338. Verhinder overgebleven buffered kommando’s n of meer frames: wait
  339. Projecteer een bloedspetter om spelers wapen: weaponsplat
  340. Print de juiste view positie: n where
  341. Schrijft een bindings bestand: writebindings
  342. Schrijft command demo: writecmddemo
  343. Schrijft een config bestand: writeconfig
  344. Schrijft game state: writegamestate
  345. Schrijft precache commands: writeprecache

Object namen

  1. Gebruik een van de volgende intrede met de spawn of give code.

monster_centurion

  1. monster_fodder
  2. monster_hound
  3. monster_hunter
  4. monster_mutate
  5. weapon_wrench
  6. weapon_bow (spiritbow)
  7. weapon_rifle
  8. weapon_hiderweapon (acid rifle )
  9. weapon_autocannon
  10. weapon_rocketlauncher
  11. weapon_soulstripper
  12. weapon_crawlergrenade

Gebruik een van de volgende intrede met de give code.

ammo_rifle

  1. ammo_autocannon
  2. ammo_autocannon_grenade
  3. ammo_acid
  4. ammo_hiderweapon
  5. ammo_rocketlauncher
  6. ammo_lifeforce_small (gives 8 points of lifeforce energy)
  7. ammo_lifeforce_medium (gives 12 points of lifeforce energy)
  8. ammo_lifeforce_large (gives 25 points of lifeforce energy)
  9. ammo_lifeforce_wraith (gives 100 points of lifeforce energy)
  10. Simplified third person view:

Opmerking: Deze procedure betrekt een game file bewerking; maak

  1. eerst een backup copy van het bestand voordat verder gaat.

Gebruik een tekstverwerker om het “preyconfig.cfg”

  1. bestand te bewerken in de game map.

Voeg de volgende lijn toe aan het bestand.

bind “p””toggle pm_thirdperson”

Druk dan tijdens het spelen op P om de third person view vast te

  1. zetten.

Simplified console:

Start het spel met de +set com_allowConsole 1 command line

  1. parameter.

Dit veroorlloft je toegang te krijgen op de console in het spel

  1. door op ~ (tilde) te drukken.

Casino mode:

Voltooi het spel succesvol.

Selecteer dan “New Game” bij het hoofdmenu.

De “Casino Mode” optie zal nu verschijnen boven de

  1. normale moeilijkheidsgraad.

Selecteer deze optie om casino spellen te spelen in Jen’s bar.

Cherokee mode:

Voltooi het spel succesvol.

Selecteer dan “New Game” bij het hoofdmenu.

De “Cherokee Mode” optie zal nu beschikbaar zijn.

Concept art galleries:

Om de eerste gallerij te openen, voltooi het spel succesvol onder

  1. de normal moeilijkheidsgraad.

Om de eerste gallerij te openen, voltooi het spel succesvol onder

  1. de Cherokee moeilijkheidsgraad.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *