Quake 4 (PC)
Cheat mode:
Druk tijdens het spelen op Linker Ctrl+Alt+~ (tilde) om het
- console venster te openen.
Opmerking: Let bij het invoeren van de code op de kleine- grote
- letters.
Effect Code
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button0
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button1
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button2
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button3
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button4
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button5
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button6
Schakel naar opgegeven wapen slot, zonder dat je daar een wapen
- hebt: _button7
Toon AAS stats : aasStats
Toevoegen debug pijl : addarrow
Core naar game chat lines : addChatLine
Toevoegen debug line : addline
Schaal contact frictie : af_contactFrictionScale
Dwing de gegeven frictie waarde : af_forceFriction
Naam van het lichaam naar voren halen : af_highlightBody
Naam van het constraint naar voren halen : af_highlightConstraint
Scale de joint frictie : af_jointFrictionScale
Maximuum hoek snelheid : af_maxAngularVelocity:
Maximuum linear snelheid : af_maxLinearVelocity
Toon structuree van meegesleepte figuren niett bij rest
- af_showActive
Toon lichamen : af_showBodies
Toon lichaam namen : af_showBodyNames
Toon twee lichamen gedwongen door de naar voren gehaalde
- constraint : af_showConstrainedBodies
Toon constraint namen : af_showConstraintNames
Toon constraints : af_showConstraints
Toon de inertia tensor van elk lichaam : af_showInertia
Toon joint limits : af_showLimits
Toon massa van elk lichaam : af_showMass
Toon alleen primary constraints: af_showPrimaryOnly
Toon meegesleept figuur CPU gebruik: af_showTimings
Toon de totale massa van elk meegesleept figuur: af_showTotalMass
Toon boomachtige structuren: af_showTrees
Toon snelheid van elk lichaam: af_showVelocity
Skip frictie: af_skipFriction
Skip joint limits: af_skipLimits
Skip zelf botsing ontdekking: af_skipSelfCollision
Test voor lichamen in het begin vast in massief: af_testSolid
Scale tijd: af_timeScale
Gebruik impulse-based contact frictie: af_useImpulseFriction
Gebruik impulse-based joint frictie: af_useJointImpulseFriction
Gebruik linear tijd algorithm voor boomachtige structuren
- af_useLinearTime
Gebruik constraint matrix symmetry: af_useSymmetry
Maak mogelijk geblokkeerde betrouwbare handeling
- ai_blockedFailSafe
Trek beweging informatie voor monsters: ai_debugMove
Open script calls for the specified monster entity nr
- ai_debugScript
Sleep trajectory tests voor monsters: ai_debugTrajectory
Sleep attack cones voor monsters: ai_showCombatNodes
Sleep obstakel avoidance informatie voor monsters
- ai_showObstacleAvoidance 1
Sleep obstakel avoidance informatie voor monsters en speler
- ai_showObstacleAvoidance 2
Sleep path_* entities: ai_showPaths:
Schrijf .AVI voor een command demo: aviCmdDemo
Save demo in .AVI formaat: avidemo
Schrijf .AVI voor een demo: aviDemo
Schrijf .AVI voor het aanwezige spel: aviGame
Game benchmark (maatstaaf): benchmark
Benchmark: benchmark
Verbind komando naar een toets: bind
Verbind ragdoll naar de aanwezige drag positie: bindRagdoll
Verbind een toets, maar ontbind het eerst als er meer dan twee
- verbindingen zijn: bindunbindtwo
Blink een debug line: blinkline
Center view: centerview
Controleert of nieuwe versie van het spel beschikbaar is
- checkNewVersion
Wis de console: clear
Verhelder alle lichten: clearLights
Laat aanwezig wapen vallen: clientDropWeapon
In-game GUI boodschap mode: clientMessageMode
Stem chats: clientVoiceChat
Team stem chats: clientVoiceChatTeam
Sluit de zicht tonend enig aantekening voor deze map
- closeViewNotes
Cull back facing polygons: cm_backFaceCul
Debug collision detection: cm_debugCollision
Sleep gevulde polygons: cm_drawFilled
Sleep binnenste randen groen: cm_drawInternal
Collision masker: cm_drawMask
Sleep polygon en rand normaal: cm_drawNormals
Toon collision model info: collisionModelInfo
Gebruik ~ om toggle console: com_allowConsole
Compress saved games: com_compressSaveGame
Record journal: com_journal 1
Play back journal: com_journal 2
Zet hardware classification naar: com_machineSpec
Zet hardware classification naar niet detected: com_machineSpec
- -1
Zet hardware classification naar lage kwaliteit: com_machineSpec
- 0
Zet hardware classification naar medium kwaliteit
- com_machineSpec 1
Zet hardware classification naar hoge kwaliteit: com_machineSpec
- 2
Zet hardware classification naar ultra kwaliteit: com_machineSpec
- 3
Maak een gebouw: com_makingBuild 1
Teken voor memory stats: com_memoryMarker
Verwijder alles tussen level loads: com_purgeAll
Toon async network stats: com_showAsyncStats
Toon frame rate: com_showFPS
Toon framerate: com_showfps 1
Toon totale en per frame memory gebruik: com_showMemoryUsage
Toon sound decoders: com_showSoundDecoders
Toon engine timings: com_speeds
Update de laad grote na laden een map: com_updateLoadSize
Houd laatste hoeveelheid van detected video RAM: com_videoRam
Kombineer zes images voor roq compression: combineCubeImages
Compress een demo bestand: compressDemo
Tijd boodschap toont wanneer console open is: con_notifyTime
Snelheid bij wat de console verplaats: con_speed
Dump de console tekst naar een bestand: conDump
Connect naar een server: connect
Crash game: crash
Herstart het cvar system: cvar_restart
Toepas schade naar een wezen: damage
Lanceer script debugger: debugger
Verwijder geselecterde wezen: deleteSelected
Save screenshot voor een demo: demoShot
Laad een map in developer mode: devmap
Lijst een folder: dir
Lijst een folder met sub-folders: dirtree
Verbreek script: disasmScript
Uitschakelen verbinding voor aanwezige multi-player game
- disconnect
Afbreken van een game: disconnect
Compile (samenstellen) map: dmap
Lanceer in-game Articulated Figure Editor: editAFs
Lanceer in-game Declaration Editor: editDecls
Lanceer GUI Editor: editGUIs
Verander lichten: editlight
Lanceer in-game Light Editor: editLights
Open de in-game editor: editor
Lanceer in-game Particle Editor: editParticles
Lanceer in-game PDA Editor: editPDAs
Lanceer in-game Script Editor: editScripts
Lanceer in-game Sound Editor: editSounds
Neem een omgeving schot: envshot
Veroorzaak een error: error
Uitvoeren een config bestand: exec
Uitvoeren geschikte config bestanden en zet cvars gebaseerd op
- com_machineSpec: execMachineSpec
Exit game: exit
Exit command demo: exitCmdDemo
Export models: exportmodels
Beeindig het bouw proces: finishBuild
Bevries alles op scherm: freeze
Bevries spel voor opgegeven aantal seconde: freeze
Armor neemt deze percentage van schade: g_armorProtection
Armor neemt deze percentage van schade in MP: g_armorProtectionMP
Maintain even teams: g_balanceTDM
Toon bloed spatters, sprays, en gibs: g_bloodEffects
Voorspel aftellen in seconde: g_countDown
Meet eind schade op speler met deze factor: g_damageScale
Toon decals (kogelgaten, enz.): g_decals
Toon dubbel zicht tijdens schade nemen: g_doubleVision
Toon tijd informatie voor elk spel frame: g_frametime
Score review tijd in seconde bij eind game: g_gameReviewPause
Zet hoeveel gezondheid te nemen in nightmare mode
- g_healthTakeAmt
Zet hoe laag gezondheid genomen kan worden in nightmare mode
- g_healthTakeLimit
Zet hoe vaak gezondheid genomen kan worden in nightmare mode
- g_healthTakeTime
Controleer de wapen zwaai in MP: g_mpWeaponAngleScale
Toon muzzle flashes: g_muzzleFlash <0 of 1>
Als nightmare mode is toegestaan: g_nightmare <0 of 1>
Game paswoord: g_password
Toon dynamic lights op projectielen: g_projectileLights
Mogelijk maken schaduw van speler model: g_showPlayerShadow
Mogelijk maken beeld van speler hit percentage
- g_showProjectilePct
Toggle hit % naar HUD: g_showprojectilepct 1
Toon beschikbare memory: game_memory
Veroorzaak een game error: gameError
Geef opgegeven item: give
Volledige wapens en munitie: give all
Volledige munitie voor aanwezige wapens: give ammo
Armor naar 125: give armor
Gezondheid naar 100: give health
Alle sleutels give keys
BFG: give weapon_bfg
Chainsaw: give weapon_chainsaw
Machine gun: give weapon_machinegun
Plasmagun: give weapon_plasmagun
Rocket launcher: give weapon_rocketlauncher
Shotgun: give weapon_shotgun
God mode (1): god
Gamesoort filter: gui_filter_gameType
Paswoord filter: gui_filter_password
Spelers filter: gui_filter_players
Zend hartslag naar master servers: Heartbeat
Toon help: help
Hitch het spel: hitch
Toon IK debug lines: ik_debug
Mogelijk maken IK: ik_enable
Altijd rennen (omgekeerd _speed knop) in multi-player mode
- in_alwaysRun
Kijk rond met muis (ongekeerd _mlook knop): in_freeLook
Mogelijk maken muis input: in_mouse
Pitch verander snelheid tijdens vasthouden _lookUp of _lookDown
- knop: in_pitchspeed
Herstart het input system: in_restart
Yaw verander snelheid tijdens vasthouden _links of _rechts knop
- in_yawspeed
Behoud laatste test model in het spel: keepTestModel
Dood aanwezig doel; zelfmoord als er geen doel is: kill
Dood de speler: kill
Dood alle monsters in aanwezig level: killmonsters
Dood alle bewegende vijanden: killmoveables
Dood alle niet-bewegende vijanden: killragdolls
Scan LAN voor servers: LANScan
Lijst active game wezens: listActiveEntities
Lijst articulated figuren: listAF
Lijst alle animaties: listAnims
Lijst audios listAudios
Lijst toets verbindingen: listBinds
Lijst game klasse: listClasses
Lijst kommandos: listCmds
Lijst collision modellen: listCollisionModels
Lijst cvars: listCvars
Lijst alle decls: listDecls
Lijst alle toetsen gebruikt door dictionaries: listDictKeys
Lijst alle values gebruikt door dictionaries: listDictValues
Lijst emails listEmails
Lijst game entities listEntities
Lijst FX systems listFX
Lijst game kommandos: listGameCmds
Lijst GUIs: listGuis
Lijst images: listImages
Lijst aangegeven def file settings: listlightdefs
Lijst alle debug lines: listLines
Lijst materialen: listMaterials
Lijst model defs: listModelDefs
Lijst alle modellen: listModels
List all video modes listModes
Lijst images van monsters: listmonsters
Lijst particle systems: listParticles
Lijst PDAs: listPDAs
Lijst scanned servers: listServers
Lijst skins: listSkins
Lijst geluid kommandos: listSoundCmds
Lijst active geluid decoders: listSoundDecoders
Lijst alle geluiden: listSounds
Lijst geluid veroorzakers: listSoundShaders
Lijst systeem kommandos: listSystemCmds
Lijst tables: listTables
List script threads listThreads
Lijst tool kommandos: listToolCmds
Lijst soort info: listTypeInfo
Lijst vertex cache: listVertexCache
Lijst videos: listVideos
Laad een game: loadGame
Lokalizeer GUIs: localizeGuis
Lokalizeer mappen: localizeMaps
Maak een ambient map: makeAmbientMap
Bewerk giant images: MakeMegaTexture
Speel opgegeven map: map game/