Splinter Cell_ Pandora Tomorrow – PC

Splinter Cell_ Pandora Tomorrow (PC)

Cheat mode:

Opmerking: Deze procedure betrekt een game file bewerking; maak

  1. eerst een backup copy van het bestand voordat verder gaat.

Gebruik een tekstverwerker en zoek naar het

  1. “splintercell2user.ini” bestand in de “splinter
  2. cell pandora tomorrowofflinesystem” map.

Verbind een van de volgende codes toe aan een funktie toets zoals

  1. opgegeven, druk dan tijdens het spelen erop om het
  2. corresponderende cheat effect vast te stellen (uit of aan te
  3. zetten).

Bijvoorbeeld, maak de corresponderende veranderingen naar dat

  1. bestand.
  2. F1=OPSAT
  3. F2=Invisible
  4. F3=Invincible
  5. F4=ammo
  6. F5=Savegame
  7. F6=summon echeloningredient.estickyshocker
  8. F7=summon echeloningredient.eringairfoilround
  9. F8=Loadgame
  10. F9=summon echeloningredient.efraggrenade
  11. F10=summon echeloningredient.estickycamera
  12. F11=summon echeloningredient.ediversioncamera
  13. F12=summon echeloningredient.ecamerajammer

Effect Code

  1. God mode aan : invincible 1
  2. God mode uit : invincible 0
  3. Volledige gezondheid : health
  4. Onzichtbaar aan : invisible 1
  5. Onzichtbaar uit : invisible 0
  6. Volledige munitie : ammo
  7. Vlieg mode : fly
  8. No clipping mode : ghost
  9. Vlieg en no clipping modes uit zetten : walk
  10. Bekijk stealth hoeveelheid : stealth
  11. Bevries vijanden : playersonly 1
  12. Ontdooi vijanden : playersonly 0
  13. Geen vijanden : killpawns
  14. Wijzig settings, inclusief toets verbindingen: preferences
  15. Voltooi lopende missie : mission win
  16. Geef opgegeven item : summon
  17. Quickly quit : game quit

Item namen

  1. Gebruik een van de volgende intrede met de summon code.

echeloningredient.ecamerajammer

  1. echeloningredient.echemflare
  2. echeloningredient.edisposablepick
  3. echeloningredient.ediversioncamera
  4. echeloningredient.ef2000
  5. echeloningredient.eflare
  6. echeloningredient.efn7
  7. echeloningredient.efraggrenade
  8. echeloningredient.elasermic
  9. echeloningredient.elockpick
  10. echeloningredient.emedkit
  11. echeloningredient.erappellingobject
  12. echeloningredient.eringairfoilround
  13. echeloningredient.esmokegrenade
  14. echeloningredient.estickycamera
  15. echeloningredient.estickyshocker
  16. echeloningredient.ethermalgoggle
  17. echeloningredient.ethermalmine
  18. echeloningredient.ewallmine
  19. Hint: Overwin Norman Soth:

Nadat je naar boven moet klimmen via de liftkabels en je de top

  1. hebt bereikt van de andere lift, kruip door het gat in de muur.

Norman Soth en twee andere huurlingen zijn op de bovenste paden.

Inmiddels in het gat, is er n bewaker op het bovenste pad,

  1. weinig naar rechts.

Je zal de mogelijkheid hebben om door zijn hoofd te schieten.

Dan zal een teller beginnen en je zal n minuut hebben om

  1. Norman Soth en zijn andere huurling te doden.

Wanneer je de eerste huurling heb neergeschoten, val uit het gat

  1. op het eerste pad.

De tweede huurling zal precies naar de plaats gaan waar je de

  1. eerste huurling dood schoot.

Schiet de tweede huurling ook door het hoofd.

Opmerking: De tweede bewaker zal naar het gat richten, dermate

  1. dat hij niet ziet dat je uit het gat zal vallen.

De laatse persoon die je moet doden is Norman Soth.

Begin het pad naar beneden te rennen en draai naar links op het

  1. tweede naar het laatste wandelpad op links.

Kijk omhoog en zt je thermal vision aan.

Je zal Norman Soth zien.

Verkrijg een zuiver schot en schiet hem in het hoofd.

Nadat moet je de smallpox box terugvinden vanaf de bovenste

  1. wandelpad.

Als je op de tweede naar het laatste wandelpad op links bent, ga

  1. de ladder op.

Daar zal een andere ladder zijn, gebruik het om omhoog te

  1. klimmen.

Val van de rand op het wandelpad.

Ren naar beneden het middelste wandelpad om de smallpox box te

  1. vinden.

Hint: Knocking out bewakers:

Om een bewaker neer te leggen zonder gebruik van een Sticky

  1. Shocker of een Air Foil, schiet een Sticky Cam naar hun hoofd.

Opmerking: Het moet hem meteen op het hoofd raken van de bewaker

  1. om hem uit te schakelen.

Hint: Sluipen:

Om rustig te bewegen, hurk neer en loop langzamer.

Dit zal je stappen rustiger maken, en behoud je onvoelbaar voor

  1. een limiet.

Om de kans te vermindere gezien te worden, schiet de lichten uit

  1. met je gun.

Wees voorzichtig, als er een vijand onder dat licht is zullen ze

  1. je zien vanaf waar je schoot.

Hint: Prince Of Persia aanmerking:

Op de missie waar je op de trein bent, kijk in de tweede wagon

  1. waar de bewaker zit.

Leg hem neer ga dan achter de omheinde deur.

Kijk naar beneden om een tijdschrift te zien met Prince Of Persia

  1. erop.

Hint: Verscheidende aanmerkingen:

Op de eerste helft van het Jerusalem level, is er een

  1. boekenwinkel meteen achter een steeg met een slingerende lamp.

Volgend ernaar is een andere kleine steeg met een slingerende

  1. lamp.

Als je door het grote raam naar binnen kijkt kan je verschillen

  1. afbeeldingen zien betrekkend naar The Punisher, Ubi Soft’s XIII,
  2. een Japanse filmindustrie, en een afbeelding van de beruchte
  3. “Sniper Kitty” te midden van vele andere dingen.

Gebruik de verrekijker om een betere inzicht erop te krijgen.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *