Tomb Raider 6_ The Angel of Darkness – PC

Tomb Raider 6_ The Angel of Darkness (PC)

Hint: Aquatic Research Area

  1. Vind de Dagger Of Xian:

De Dagger Of Xian is het item op welke Tomb Raider 2 ronddraaid

  1. in omgeving.

Het is ook opgenomen als een Easter Egg in Tomb Raider 3 en kan

  1. ook gevonden worden in Tomb Raider: The Angel Of Darknes.

Start het Aquatic Research Area level.

Ga door het level tot Lara haar kleding veranderd.

Keer dan terug naar de hoofd hal.

Ga naar het onderwater gebied waar je de eerste hendel moet

  1. omzetten, maar duik niet in het water.

Ga de deur door hier en blijf doorlopen tot je het einde van de

  1. kamer hebt bereikt.

Duik in het water.

Zwem onderwater en door de grote geopende deur, maar zwem niet

  1. door de open deur aan de voorkant van je.

Draai links en zwem naar de pijpen.

Nadat je de pijpen bereikt “Rol” Lara.

Je zal een ster zien, en op de linkerkant zal je een muur zien

  1. met lichten erop.

Zwem naar deze muur en gebruik het.

Lara zal de moonsault-achtige beweging erop uitvoeren, en de muur

  1. zal naar binnen geduwd worden.

Ga door de geopende muur en zwem naar de oppervlakte.

Beklim de ladder.

Duw dan het blok (muur) aan de voorkant van je.

Blijf duwen totdat het niet verder geduwd kan worden.

Kijk naar links en je zal een glazen boks zien met de

  1. “Dagger Of Xian” erin, welke twee schijnende
  2. spotlichten bevatten.

Opmerking: Je moet eerst Lara’s kleding veranderen, of ze zal

  1. niet op de muur duwen.

Hint: Le Serpent Rouge nacht club:

zet de disco lichten aan die van boven naar beneden gaan.

Ga dan omhoog naar het volgende niveau.

Daar zal een boks zijn op de tegenoverstelde kant van degene

  1. waarvan je vanaf kwam.

Beweeg deze boks en klim erboven op.

Vanaf hier kan je verder omhoog klimmen.

Een reusachtig looppad zal vallen.

Maak een rennende sprong om de andere kant te bereiken.

vervolgens spring op de disco lichten en maak een wandel

  1. eigenschap mogelijk.

Loop naar rechts van je, draai dan nogmaals eenmaal je het einde

  1. van het frame bereikt.

Spring en grijp de rand.

Je moet nu de ladder beklimmen.

Daar zal een glijbaan met een gat onderin zijn.

Glij naar beneden en spring naar de andere kant.

Draai dan naar links en maak die sprong.

Recht vooruit is een metalen frame waar je naar toe kan springen

  1. en grijpen.

Wiegel van de ene kant naar de andere kant en trek jezelf omhoog.

Loop naar de rand van het houten platform en spring naar de

  1. volgende looppad met een brug.

Trap de brug naar beneden en breek de deur open.

Ga de kamer in en zet de hendel over tot het gebroken licht onder

  1. de linkerkant van vierkant is.

Zet dan de rechter hendel over en je kan het object verzamelen.

Ga terug naar de andere kant van de brug toe, ga dan de deur uit

  1. dat in de kamer is met de hendels.

Vergeet de ladder daar, omdat je daar alleen een candy balk kan

  1. krijgen.

Hint: Le Serpent Rouge: Verkorte weg om het groene

  1. platform te bereiken:

Wanneer Lara springt en grijpt naar het bewegende verlichte tuig,

  1. draai haar gezicht gewoon naar het groene platform.

Wacht dat het verlichte tuig het hoogste punt hebt bereikt.

Lara kan dan grijpen en vanaf daar naar het groene platform

  1. springen.

De andere methode vermeld een totaal van drie sprongen en

  1. klimmen; dit is overbodig, en gevaarlijk/riskant.

Hint: Le Serpent Rouge: Verborgen munitie:

Er is een “verborgen” munitie clip die je alleen kan

  1. zien vanaf het groene platform.

Om het te krijgen, na Lara het groene platform bereikt vanaf de

  1. bewegende verlichte tuig, moet ze de ladder beklimmen (of
  2. springen en grijpen) om een hoger platform te bereiken.

Lara zal nu tegenover het deel van het platform staan waar de

  1. gebroken einde vormt een aflopende helling.

Nadat Lara de helling afdaal en naar het platform springt aan de

  1. andere kant, draai haar rond zodat ze tegenover de helling staat
  2. die ze daarnet afdaalde.

Laat Lara naar de helling lopen.

Laat Lara naar de helling springen, en druk meteen op de Action

  1. terwijl ze in de lucht is.

Ze zal landen op de helling, afdalen, en het einde grijpen.

Laat haar nu naar rechts wiebelen.

Als je Lara naar rechts blijft duwen, zal Lara rond de hoek

  1. wiebelen, en verder wiebelen naar de andere kant van een houten
  2. bord dat is vastgemaakt aan de helling.

Lara zal de mogelijkheid hebben om zich op te drukken aan een

  1. klein, metalen rooster om de munitie te pakken.

Hint: Louvre Galleries: Voorbij het eerste laser rooster

  1. raken:

Wanneer je erin slaag boven de trappen te komen en de eerste

  1. bewaker bereikt, ga de kamer in met alle lasers.

Klim bovenop de eerste kist in het midden van de kamer.

Spring op het steengedeelte op de muur links van je.

Spring over de eerste drie groepen van lasers.

Hang van de hoogste uitsteeksel in het midden van de kamer en

  1. wiebel verder.

Klim omhoog op naar de laatse uitsteeksel in de kamer rechts van

  1. je.

Hang vanaf de rand daarboven en wiebel verder tot je zeker bent

  1. dat je weg bent van het laser rooster.

Open dan de deur om verder te bewegen.

Hint: Parisian Ghetto: Onbeperkt geld:

Ga het pandjeshuis in na het gesprek met de vrouw.

Nadat je hebt gepraat met de man in het pandjeshuis, ga eruit.

Ga dan rechtdoor tot je een een rioolafvoerdeksel hebt bereikt en

  1. een voorwerp of item naar links van je.

Pak het op.

het zal geld zijn.

Ga terug naar het pandjeshuis.

Loop dan terug van het pandjeshuis.

Keer terug naar het riooltop waar je het geld vond.

Daar zal nu nogmaals het geld zijn.

Blijf dit doen voor onbeperkt geld.

Hint: Na de Louvre Storm Drain:

Nadat je de Louvre Storm Drain voltooide zal je een portaal

  1. gebruiken dat helemaal naar boven gaat.

Op je weg daarnaar, zal je een deur opmerken die Lara niet open

  1. kan maken (omdat ze niet sterk genoeg is).

Ga verder omhoog tot je de einddeur bereikt.

Op het binnenkant van deze deur, zal je een veiligheid laser

  1. zien.

Als je daarin trap, zal een politieagent je proberen te doden en

  1. beiden deuren zullen gesloten worden.

Als je een fout maakt, Keer terug naar de doorgang en druk op

  1. Action op de muur naar links.

Klim omhoog bovenop de kleine vitrine, draai rechts, en grijp de

  1. rand van deze hangende “box”.

Vervolgens, ga naar het einde van deze hangende “box”

  1. en doe een rennende sprong naar de lange glazende vertoning.

Je moet er meteen op landen; als je probeer te springen en de

  1. rand te grijpen, zullen de deuren nogmaals gesloten zijn.

Spring dan naar de vitrine dat naar rechts is van deze waarop je

  1. lande.

Vanaf daar, bepaal je sprong naar de volgende kist.

Je moet nu naar de rand lopen van de kist waarop je lande.

Grijp de rand en wiebel verder, draai dan de hoek om en laat je

  1. zakken.

Daar zullen nu twee lange vitrines zijn met een dambord laser

  1. net.

Ga naar de vitrine rechts van je.

Spring omhoog om de rand te grijpen, wiebel verder, land, en open

  1. de deur.

Je zal een kamer zien bewapend met een laser, en een politieman

  1. met een wit shirt.

Loop met opzet in de laser en begin de smerissen te beschieten.

De gene met het witte shirt laat een kaart vallen die je moet

  1. hebben.

Vervolgens, ga de hele weg naar de achter hal en pak de medipack

  1. op en druk op Action dichtbij het teken.

Larta zal iets zeggen.

De deur bij het medi-pack is waar je later eruit komt.

Ga terug naar waar je schot de wit shirt dragende politie en ga

  1. de deur in.

Daar zal een andere agent zijn in deze kamer.

Gewapend, ren je de kamer in en dood de agent.

Je zal een portret zien van Mona Lisa opgesloten met een laser in

  1. deze kamer.

Ga naar het einde van de kamer en duw de kleine vitrine weg van

  1. de plaats waar het staat.

Nu Lara sterker is, ga naar de vitrine in het midden.

Duw het naar het portret van Mona Lisa tot het stopt op de

  1. stools.

vervolgens, ga naar waar de kleine vitrine voor bedoeld was.

Je zal een kaartgleuf zien.

Druk op Action, ren dan naar de vitrine aan de voorkant van Mona

  1. Lisa.

Beklmi de achterkant en doe een rennende sprong.

Druk op Action en grijp de rand over het portret en ga de opening

  1. in.

Nadat je deze opening hebt genomen, zal je de top van het dak zal

  1. bereiken (waar je linksaf gaat).

Hint: Madame Carvier’s kamer:

Wanneer je van het dak af bent en in een kleine opslagruimte

  1. bent, zal je een portaal opmerken verder bij de deur van de
  2. opslagruimte.

Zal je een deur zien met een kaartgleuf, Madame Carvier’s kantoor

  1. helemaal aan het einde van de hal en twee deuren op de kant.

Open beide deuren, dood alle agenten, en neem wat je maar kan

  1. krijgen.

Ga nu naar de tweede deur waar je kan kijken in de camera’s.

Vind de gene met Madame Carvier’s kamer en zoem op haar computer.

Je zal de nummers zien om haar deur open te maken.

Wanneer je haar deur open maakt, grijp alles wat je kan; n

  1. Ancient Sign is in haar kantoor.

Ga dan naar de kaartgleuf deur en ga erin.

Deze hallen zal je leiden naar de Archaeological Dig.

Hint: Archaeological Dig:

Wanneer je binnen komt, zal je een paar vijanden hebben.

Ren de hele weg naar het einde, en open de deur naar de kamer.

Beschiet de mensen binnen en druk op Action op het dingetje op de

  1. muur.

Ren de kamer uit en naar rechts van je tot je een klein pad ziet

  1. naar een ruime kamer met een computer.

Kijk in de computer en doorzoek de grond (de tweede Ancient Sign

  1. is aan het einde van de plot), en print het.

Je bezit nu twee van de vier Ancient Signs noodzakelijk om de

  1. Tomb Of Ancients binnen te gaan.

Nu, klim de ladders af naar de bodem van de archeologisch

  1. opgraving en klim de beklimbare muur op.

Laat neer vallen bij de landing naar de top.

Kijk omhoog, en je kan monkey-bar naar de bodem van de brug boven

  1. je.

Wees voorzichtig, omdat het een lange brug is en Lara’s kracht

  1. beperkt is.

Klim omhoog op de brug en ga naar de plek dat je zag tijdens de

  1. onderbreking animatie wanneer je drukte op Action op het dingetje
  2. in de kamer.

Druk Action op de deur.

Dit zal de gemproviseerde lift verlagen.

Val nu naar beneden naar de rand beneden de brug.

Spring naar de verlaagde gemproviseerde lift en je zal nu een

  1. reusachtig wiel zien.

Kijk helemaal achterin van je notebook

Het laat je de eerste en de laatste Ancient Sign zien.

De middelste twee zijn de gene die je verzamelde van de printers

  1. in Carvier’s kantoor en de plot.

Draai het wiel tot je de Sign vind, en de trappen op en draar het

  1. wiel om de Sign te plaatsen in het slot.

eenmaal je de Signs in volgorde hebt gerangschikt, zal het wiel

  1. zich sluiten.

Ga terug naar de top van de brug, en je zal de cirkel zien

  1. geopend op de grond.

Je zal in het volgende level vallen, The Tomb Of Ancients.

Hint: Overwin Boaz:

In dit gevecht, speel je als Kurtis met heel veel munitie.

Allereerst, begin te schieten naar de persoon (Boaz in menselijke

  1. vorm) op de onderkant.

Pas op voor zijn lading aanvallen.

Het zal je 10% van je gezonheid kosten.

Na ongeveer zes schoten, zal het verlammen.

Het zal nu beginnen met het schieten van groenen ballen uit de

  1. vier pods op zijn rug.

Wordt je daardoor geraakt, verlies je 10% van je gezondheid.

Richt naar n en vernietig het.

Nadat, zal Boaz opnieuw beginnen met de aanval.

Voor ze beginnen te laden, zal het groene slijm schieten van

  1. links naar rechts vanuit zijn mond.

Vermijd dit door springen of door achter Boaz rug te komen.

Je zal 20% schade ontvangen als je wordt geraakt.

Herhaal deze proceduren totdat Boaz valt.

Een korte onderbreking animatie toon het tweede figuur van Boaz

  1. verschijning.

Schiet vijfentwintig tot dertig keer om hem neer te leggen.

Het is gemakkelijk te ontwijken, maar wordt je geraakt door zijn

  1. spike zal je 10% van je gezonheid verliezen.

Hint: Overwin Eckhardt:

Dit gevecht is erg gemakkelijk.

Wanneer het gevecht begint tussen Eckhardt en Lara, zal een

  1. magische barrire verschijnen rond het centrum van de kamer.

Je kan het niet aanraken of je verlies 10% gezondheid.

Eckhardt zal blijven rennen rond de barrire, lancerend met

  1. aanvallen.

Allereerst, zal hij twee licht aanvallen schieten.

Elke aanval kost ongeveer 10% schade.

Om deze te vermijden, duik naar onder (hiermee kom je op je buik

  1. om te zorgen dat hij je niet raakt).

Vervolgens, zal hij opspringen en teleport naar het andere deel

  1. van de kamer.

Wanneer hij weer verschijnt, zal hij twee meer licht aanvallen

  1. lanceren.

Hij zal deze proceduren nog een keer herhalen, dan zal hij

  1. beginnen met zichzelf te verdubbelen.

Hij zal dit drie keer doen.

Zijn kopie’s zullen dan naar het centrum van de kamer rennen en

  1. hun meest krachtige aanval lanceren.

Het zal je 20% van je gezondheid verlies kosten.

Je zal kleine vonkjes op de vloer zien.

Je kan dan een of het ander doen, zo dicht mogelijk naar de

  1. barirre gaan of tussen te twee gaan staan om hun treffers te
  2. verhinderen.

Na deze aanval, zal Eckhardt in het midden vallen om zijn kracht

  1. op te laden.

Je hebt ongeveer vijf tot zeven seconden voordat hij weer omhoog

  1. komt.

Wanneer hij buiten werking is, ren over hem en punch/kick

  1. (stomp/trap) hem.

Een korte onderbreking animatie vertonend dat Lara hem toesteekt

  1. met n van de scherven zal verschijnen.

Herhaal deze proceduren twee keer meer om hem om te brengen.

Opmerking: Eckhardt zal schakelen tusen licht en vuur aanvallen.

Er is geen verschil tussen ze.

In het gevecht met Eckhardt, gebruik geen enig wapen, trap hem

  1. alleen.

Hint: Overwin Karel:

Dit gevecht is gemakkelijk.

Na de onderbreking animatie, zal Karel beginnen met de kamer rond

  1. te vliegen.

Hij zal energie ballen afschieten, maar ze geven alleen 10%

  1. schade.

Karel kan geen schade oplopen.

Je doel is om de slaper te vernietigen.

Grijp Eckhardt’s glove (handschoen).

Het lig tegenover zijn lichaam.

Draai rond en ga over de pilaar achter je.

Daar zal een schakelaar zijn.

Druk op Action om de handschoen erop te gebruiken.

Dit veroorzaakt dat er twee trappen vallen.

Klim op n ervan om naar het eerste platform te komen.

Kijk voor een andere trap om naar boven te gaan naar het eerste

  1. platform.

Je heb nu twee mogelijkheden.

Ga naar het een of het ander, naar de steen merkteken en probeer

  1. te springen, of klim naar boven naar het derde platform en spring
  2. van het platform tegenover de slaper.

Een onderbreking animatie zal beginnen dat het eind van het spel

  1. aangeeft.

Hint: Eerder toegang krijgen op Bouchard’s schuilplaats:

Nadat je hebt gesproken met Janice (de prostitue), ren naar de

  1. het afdak met de stapel van geld eronder.

Vanaf daar, draai rond en loop naar de mangat deksel tot de hand

  1. verschijnt.

Druk op Action en Lara zal naat beneden klimmen het riool in.

Hint: Vuur veel sneller met jachtgeweer of handwapens:

Inplaats van Action vast te houden om te vuren, click het snel

  1. herhaaldelijk.

Lara zal haar wapen sneller afvuren, maak het gemakkelijker om

  1. doelen te verwijderen.

Hint: Verkrijg gasmasker eerder:

Ga direct vooraan staan van het kastje en druk op Crouch

  1. (bukken).

Wanneer de hand verschijnt, druk op Action.

Gebeurt dit op de juiste manier, zal Lara door de deur de hand

  1. uitsteken tijdens het bukken en een gasmasker grijpen.

Het kan zijn dat dit ook werkt op andere plaatsen.

Hint: Overwin mummy-achtige knights:

Verbind de knights in gelijkopgaande strijd.

Trap of stomps ze af van een dichtbijzijnde rand om ze vergoed

  1. kwijt te raken.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *