Virtual Villagers_ The Lost Children – PC

Virtual Villagers_ The Lost Children (PC)

Hint: Tijd versnellen:

Je kan de tijd versnellen in het spel door je systeem klok aan te

  1. passen terwijl het spel doorloopt.

Hint: Puzzel oplossingen:

Puzzle #1: Bouwen van het vuur.

Wanneer het spel begint, is n van je dorpsbewoners al reeds

  1. een getrainde bouwer.

Zet hen nabij de vuurput.

De action zal lezen “This looks like a good place to start a

  1. fire”.

Sleep hen naar de houtmijt links onderin van het dorp nabij de

  1. hut die gerepareerd moet worden.

Ze zullen brandhout verzamelen en het plaatsen in de vuurput.

Vervolgens moet je ze slepen naar de bovenste linkerhoek van het

  1. dorp, net achter de kokosnoot bomen.

Daar is een gebied met droog gras dat gebruikt kan worden om het

  1. vuur te starten.

Ze zullen het droge gras gaan verzamelen en het naar het vuur

  1. dragen.

Ten laatste, maar niet het minste, pak op de getrainde bouwer

  1. opnieuw en zet hen terug bij het vuur.

Ze zullen het aansteken.

Puzzle #2: Deze puzzel is het afmaken van de dam in het meer op

  1. het ondiepe einde.

Je moet aanschaffen level 2 van Engineering.

Laat je bouwer(s) vallen in het meer, en ze zullen de dam

  1. beginnen te bouwen.

Puzzle #3: Bouwen van een vogelverschikker.

“De Vogels” zullen aanvallen en je oogsten vernietigen

  1. na de eerste oogst.

Je moet deze vogelverschikker zo snel als mogelijk bouwen.

Level 2 van Engineering is vereist.

Ge moet gebruiken een bedreven boer of een expert boer.

Net achter de onderzoek hut/tafel, zal je gevlochten wijnstokken

  1. zien.

Sleep je boer naar de wijnstokken.

Het bouwen van een vogelverschikker vereist twee reisjes naar dit

  1. gebied.

De boer zal wat van de wijnstokken oppakken.

De action zal te lezen zijn, “Building a scarecrow”.

De boer zal zijn wijnstokken dragen naar de oogst, en het

  1. oprichten aan het noord einde van de oogst.

Pak hem nogmaals op, en sleep hem terug naar de wijnstokken.

Hij zal opnieuw wijnstokken oppakken.

Hij zal terug naar de oogst gaan en de vogelverschikker

  1. voltooien.

Je zal nu veilig zijn op “De Vogels”.

Puzzle #4: The Cutting Tools.

Na verwerven level 2 van Exploration, zullen verscheidende

  1. objecten verschijnen die je niet van te voren kon zien.

Eenmaal bevoegd (volwassen) kan je deze objecten zien.

Daar is geen action als je een kind gebruikt.

Terug achter sw onderzoektafel net naar rechts van de blauw

  1. roze/bloem zal je nu een witachtig gekleurde steen zien met drie
  2. donker grijs of zwarte vertikale lijnen erop.

Selecteer een meester wetenschapper en sleep ze naar het gebied

  1. van de steen.

Ze zullen zich neerbuigen en iets oppakken.

Action zal lezen, “Building cutting tools”.

De wetenschapper zal terug gaan naar het onderzoek gebied.

Grijp dezelfde wetenschapper en sleep ze terug naar de

  1. wijnstokken te vinden in hetzelfde gebied achter de
  2. onderzoektafel.

Ze zullen wijnstokken pakken om te gebruiken voor handgrepen voor

  1. de constructie van de snijwerktuigen.

Je zal de tools verschijning zien in de bovenste linkerhoek van

  1. de hut, leunend tegen de hut.

Puzzle #5: Herb Mastery.

Deze puzzel vereist plaatsing en het begrijpen van elk van de

  1. herbs (kruiden) op het eiland.

Begin ver links achter de kokosnoot bomen.

De eerste is een plant dat lijkt op een Venus Flytrap (insect

  1. etend plant).

Ga naar de plaats achter de onderzoek hut, je zal zien een blauwe

  1. roos, een enkele paarse bloem iets rechts van de blauwe roos, en
  2. een lange strook van donker paars of zwart gekleurde bloemen net
  3. achter de duik rots.

Ga naar onder naar het einde toe van de smalle einde van het

  1. meer, daar is een oranje gekleurde lelie achtige bloem.

Uiteindelijk, zijn daar twee rode bloemen net achter de dam.

Houd je dorpsbewonder opgelicht met de witte cirkel rond ze.

Blijf bij deze dorpsbewoner tot je de boodschap ziet “Now

  1. your whole village understands this herb”.

Puzzle #6: The Esteemed Elder Totem Pole.

Dit is een totempaal die zal verschijnen in eer van enig

  1. dorpsbewoner die een Master wordt in een willekeurige drie
  2. kombinaties van skills.

Je kan het oppakken en waar dan ook naar eigen keuze in het dorp

  1. plaatsen.

Puzzle #7: Ontdekking van de Algae Eating Fish:

Om deze puzzel op te lossen, moet je hebben level 3 van Farming.

Sleep en laat vallen een Master Farmer of Master Scientist in het

  1. meer en hij of zij zal meteen de alg etende vis vinden.

Ze zullen lopen naar de oceaan en de vis in de oceaan plaatsen.

Pak de Farmer niet op als hij of zijn aan het lopen is.

Hij of zij zal de vis laten vallen als je dat doet.

Probeer verscheidende Master Farmers of Scientists te gebruiken

  1. als je ze hebt.

Ongeveer twintig vissen moeten in de oceaan gezet worden.

Puzzle #8: Deze puzzel is het oncijferen van het geschreven op de

  1. muur achter de dam, onder de bedekte wijnstokken.

Je zal alle levels nodig hebben van technologie uitgezonderd

  1. level 3 van Science en level 3 van Exploration.

Je moet hebben verkregen Level 3 van Culture Tech en Puzzel 4

  1. voltooid hebben.

Sleep dan gewoon een dorpsbewoner of dorpsbewoonster naar de

  1. bedekte wijnstok muur en ze zullen beginnen met de wijnstokken
  2. weg te snijden.

Puzzle #9: The Stew.

Om deze puzzel te voltooien, zal je moeten vinden de ketel welke

  1. verborgen is onder het brandhout.

Je moet verkrijgen level 2 van Exploration.

Na het verkrijgen, zal de ketel zichtbaar aan je zijn onder het

  1. brandhout.

Na de gekregen informatie van de ketel, moet je een dorpsbewoner

  1. een stew (stoofpot) laten maken.

De dorpsbewoner die de ketel gevonden hebt zal het naar de

  1. vuurput dragen.

Pak de dorpsbewoner op en laat ze nogmaals vallen.

Action zal lezen “Making a stew”.

Dan wandel de dorpsbewoner gewoon weg.

Als je clikt op de ketel, zal het zeggen “3 herbs needed for

  1. the stew”.

Sleep een dorpsbewoner naar drie herbs (kruiden), n per keer.

Onthou, pak geen dorpsbewoner op die iets of belangrijks draagt

  1. daar ze het zullen laten vallen.

Je kan drie willekeurige kombinatie’s van herbs oppakken, maar de

  1. dorpsbewoner kan er maar n per keer aan toevoegen.

Ze zullen drie reisjes moeten maken naar verschillende herbs

  1. (drie willekeurige eigen keuze, daar zijn veel recepten).

Nadat de dorpsbewoner drie herbs hebt toegevoegd, laat ze opnieuw

  1. vallen bij de ketel.

Action zal lezen “Adding water to the stew”.

De dorpsbewoner zal naar het meer lopen en terug komen met een

  1. schaal water.

Nadat ze het water hebben toegevoegd, pak ze op en laat ze

  1. opnieuw vallen nabij de ketel.

Action zal lezen “Adding food to the stew”.

Nadat de groente is toegevoegd, zal de stew voltooid zijn.

Je zal een boodschap ontvangen wat betreft vinden het stew.

Puzzle #10: Ontdekken van de Ancient Ruins/Mosaic Floor.

Je moet hebben level 3 van Engineering en Exploration.

Sleep je dorpsbewoners naar de vloer te vinden in de

  1. zuidoostelijk hoek van het dorp net onder de dam.

Ze zullen beginnen de vloer bloot te leggen.

Je kan zoveel dorpsbewoners naar je wens gebruiken.

Puzzle # 11: The Hospital.

Na verkrijging van level 3 van beiden Engineering en Exploration,

  1. zal de grondvesting voor het ziekenhuis vloer verschijnen.

Om de puzzel op te lossen, moet je bouwers de constructie van het

  1. ziekenhuis voltooien.

Opmerking: Je zieke dorpsbewoners zullen niet langer te hoeven

  1. zitten in het centrum van het dorp.

Wanneer ze zich niet goed voelen, zullen ze nu gaan naar het

  1. ziekenhuis.

Zorg ervoor dat je het ziekenhuis blijft controleren op zieke

  1. dorpsbewoners.

Het is te vinden in de zuidoostelijke hoek van het dorp.

Dit is het enige gebouw met geen dak.

Zieke dorpsbewoners zullen aan de voorkant van het ziekenhuis

  1. zitten.

Puzzle #12: The Sewing Hut.

Je moet hebben level 2 van beiden Science en Culture.

Nadat je beiden hebt verkregen, de grondvesting voor de sewing

  1. (naai) ht zal verschijnen.

Hou je bouwers bezig.

Wanneer de sewing hut volledig gebouwd is, kunnen je

  1. dorpsbewoners nieuwe kleding aanschaffen voor 5,000 tech points.

Puzzles #13-16: Voltooien van de Gong of Wonder:

Als je het briar pad al hebt open gelegd, zal je al het eerste

  1. stuk gevonden hebben.

Veronderstel dat je dat nog niet gedaan hebt, zal stuk nummer

  1. n verschijnen in het gong encasement zodra je het briar pad
  2. hebt open gelegd te vinden achter de onderzoektafel en hut.

Daar is een kist liggend op het strand van de oceaan.

Je zal drie Master Builders nodig moeten hebben op de kist te

  1. openen.

De kist zal een ander stuk van de gong open leggen.

En van je bouwers zal het terug dragen naar de gong encasement

  1. en het ophangen.

Als ze dat niet doen, laat ze terug vallen bij het stuk en ze

  1. zullen het oppakken en het bovenstaande doen.

Om het terugbrengen van het stuk diep in het meer, zal je een

  1. stew (stoofpot) moeten maken.

De stew moet bevatten de volgende drie herbs: n krans van de

  1. zwartachtige/donker paarse streng van bloemen achter de duik rots
  2. en twee kransen van de oranje/rode lelie te vinden bij de
  3. zuidoostelijke hoek van het dorp.

Je moet zorgen dat je ze het laat maken in deze stappen om de

  1. stew te maken, en ze moeten het eten.

Eenmaal ze het opgegeten te hebben, zullen ze niet meer hoeven te

  1. ademen (dit veroorlooft ze om diep in het water te kunnen gaan).

Sleep de dorpsbewoner naar de top van de duik rots, en ze zullen

  1. in het meer springen, verdwijnen, en weer opduiken met het gong
  2. stuk.

Ze zullen het dan hangen in de gong encasement.

Het laatste stuk is te vinden door een Esteemed Elder Totem te

  1. laten vallen op het midden van de oude mozaek vloer.

Je zal nodig moeten hebben een Esteemed Elder totem om deze stap

  1. te voltooien, en dat is Puzzle #6.

Je moet ook hebben de ancient mosaic vloer onbedekt, welke is

  1. Puzzle #10.

Eenmaal alle vier de stukken van de Gong of Wonder in het

  1. encasement zijn, moet je hebben een dorpsbewoners ring eenmaal
  2. elke 24 uur.

Het luiden van de gong zal voortbrengen verschillende effecten op

  1. je dorp/dorpsbewoners.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *