3D Prince Of Persia level:
Start een nieuw spel en blijf op het balkon.
Houd L3 vast, druk dan snel op Kruis, Ruit, Driehoek, Cirkel,
- Driehoek, Kruis, Ruit, Cirkel.
Je zal het eerste level ingaan van de originele Prince Of Persia,
- opnieuw gedaan in 3D.
Opmerking: Er is geen einde van het level.
Eenmaal je je zwaard hebt verkregen en een afbeelding ziet van de
- ontwikkelaars, is dit alles wat eris.
Denk niet dat je vastzit; ze hadden gewoon geen tijd om het af te
- maken.
Klassieke Prince Of Persia mini-game:
Nadat je de tweede zwaard hebt verkregen die muren kan breken
- (ongeveer een derde van de weg door het spel na het “Above
- the Bath’s” gebied), zal je een grote plaats bereiken waar
- je door een deur moet gaan met Farah en een hendel moet activeren
- om een andere deur te openen naar een hal gevuld met kevers.
Er zijn drie standpunten op deze te schakelen (open deur in
- kamer, open deur naar hal met kevers, en open geheime deur naar
- de klassieke Prince Of Persia).
De schakelaar is geplaatst aan het einde van de kamer, dichtbij
- het save punt en dichtbij een groot stuk van puin.
Daar is een muur tegenover naar die hendel dat verschijnt als
- onbreekbaar, en niet lijkt op andere muur gebieden die in werking
- gebracht kunnen worden.
Wanneer je raakt dit geheim gebied op de muur, zal het niet
- vonken als verwacht.
Na het omzetten van de schakelaar om de deur te openen naar het
- mini-game, blijf het niet-vonkende deel raken van de muur tot het
- breekt.
Een boodschap zal verschijnen dat vaststeld dat de klassieke
- Prince Of Persia nu beschikbaar is.
Anders, voltooi het spel succesvol.
Klassieke Prince Of Persia: Level paswoorden
- Level Paswoord
- 2 KIEJSC
- 3 VNNNPC
- 4 IYVPTC
- 5 RWSWWC
- 6 GONWUC
- 7 DEFNUC
- 8 SVZMSC
- 9 DBJRPC
- 10 MZFYSC
- 11 BRAYQC
- 12 UUGTPC
- Jafar battle LRARUC
- Hint: A Prisoner Seeking An Escape: Hangman:
Wanneer je de bodem van de chamber hebt bereikt in de A Prisoner
- Seeking An Escape level, dood alle zand schepsels en ga dan de
- cel in naar links wanneer je kijkt naar het save punt.
In de linkerhoek van de cel in een klein grapje op de muur.
Neem een kijkje van dichtbij in first person view bij de tekening
- die daar is te vinden.
Vanzelfsprekend dat gevangene ook hier hangman speelde.
Hint: Baths: Magic Fountain:
Nadat je jezelf de tweede zwaard heb toegekend welke muren kan
- breken, extra toegang verkrijgend naar het geheime corridor
- (gang).
Stop halfweg door de gang en op de rechter muur zal een muur zijn
- met een crack die iemand haastig heeft verstopt.
Breek de muur om een andere Magic Fountain te vinden.
Hint: Courtyard: Magic Fountain:
After completing the trap corridor where you had to race to the
- slowly closing door, you will battle some Sand Monsters in the
- courtyard.
After this has been successfully done, climb up the courtyard.
When you are in the section where you have to climb up the ladder
- which appears above the spikes, continue until you find a Sand
- Cloud.
Near the sand cloud is a hole in the wall.
Climb up the rubble and run among the wall to grab on the ledge.
Go through the hole to find yourself in a mystery area.
Keep walking on the bridges until you reach a fountain.
Drinking from this fountain will raise your life bar.
Hint: Daybreak: Vermijd gevechten:
Wanneer de Prince an Farah pogen de ophaalbrug over te steken die
- je heb verlaagd, zullen veel zand schepsels verschijnen om tegen
- je te vechten.
Ren gewoon voorbij ze op links en de open doorgang in met de
- schakelaar binnen.
Ze zullen je niet volgen, en je zal ze niet hoeven te bevechten.
Hint: Defense system puzzel:
Wanneer je de kamer ingaat met de defense system erin, volg de
- volgende stappen om de puzzel op te voltooien.
Stap op de gloeiende “volle maan” paneel om de eerste
- as om het te vinden.
Nader de hendels op het midden van het platform, en draai het op
- deze stappen: Rechts, Boven, Links drie keer, en Boven twee keer.
Stap op de gloeiende Nieuwe maan on het te vinden.
Vervolgens, draai de hendels Boven, Rechts twee keer, en Boven
- twee keer.
Stap dan op de halve maan paneel om naar de derde as te gaan.
Een “Kwart maan” insignes kenmerk de laatste as.
Draai de hendels Rechts en Onder.
Stap op de kwart maan om de laatste as te vinden.
Om het volledige platform omhoog te brengen, beweeg de hendels
- Boven, Links en Boven.
Hint: Tomb deuren puzzel:
Dichtbij het einde van het spel, ben je in een tomb met oneindige
- deuren.
Je moet de juiste series vinden van deuren om verder te gaan.
Ga naar landscape view.
Start altijd bij de deur met het gezicht erboven ervan en ga met
- de klok mee.
De volgorde is:
1. Vierde deur van de doorgang.
2. Zevende deur van de doorgang.
3. Derde deur van de doorgang.
Nadat je dit succesvol hebt volbracht zal je naar het tweede
- niveau van deze kamer worden genomen.
Het is bijna hetzelfde, alleen met meer deuren.
De volgorde is:
1. Vierde deur van de doorgang.
2. Negende deur van de doorgang.
3. Vijfde deur van de doorgang.
Een onderbreking animatie zal dan volgen.
In de omgeleide kamer die je vind in de tomb, zijn daar deuren
- die je moet ingaan in de juiste volgorde, of je wordt
- teruggebracht naar het begin.
Een manier om zeker te weten dat je door de juiste deur gaat is
- goed te luisteren.
Wanneer je bent aan de voorkant van de verwante deur die je moet
- binnengaan, zal je een geluid horen van druppelend water.
Dat geeft aan dat je voor de goede deur staat en deze kan binnen
- gaan.
Herhaal dit tot je de doolhof heeft volbracht.
Wanneer je bijna aan het einde van het spel bent, zal je gevangen
- zitten in een kamer met veel deuren.
Iedere keer je er een binnen gaat, zal je teruggebracht worden
- naar waar je begon.
Een gemakkelijk manier om de juiste deuren te vinden is te rennen
- voorbij de deuren tot je gespetter hoor van water.
Zodra dit gebeurt, stop en ga de deur in.
Herhaal dit drie keer meer en je zal zijn bij de volgende groep
- van deuren.
Doe hetzelfde ding vier keer en je zal voorbij het level zijn.
Hint: Underground Reservoir: Slingeren aan touwen:
Wanneer je aan de touwen moet slingeren (door R1 vast te houden)
- en je bent bij het einde van een slinger en dichtbij het voorwerp
- waar je naar toe moet slingeren, druk op Kruis, laat dan R1 los.
Wanneer je het touw raakt, druk op Kruis.
Opmerking: Je zal dit veel keren moeten doen.
Hint: Gemakkelijk vechten:
Gebruik de dolk om de vijand te steken zodat hij wordt bevroren.
Raak hem dan met je zwaard zodat hij zal drijven in de lucht.
Wanneer hij land, zal hij op de grond liggen.
Steek hem met de dolk om zijn zand te nemen.
Wanneer je een vijand ontmoet, druk op Kruis om over hem te
- springen, en in de lucht druk op Ruit dan Kruis om hem te doden.
Opmerking: Dit werkt meestel op, maar niet alle, vijanden.
Hint: Herhaaldelijk drinken:
Houd R1 vast wanneer je drikt uit een fontein of vijver en je zal
- herhaaldelijk drinken.
Hint: Farah’s houding:
Wanneer je dichbij Princess Farah bent, schakel naar first person
- view en kijk haar een lange tijd aan.
Aan het begin van het spel, zal de spoedig zeggen dat je moet
- stoppen met haar aan te staren.
Later in het spel, vertel ze je dat je groene ogen hebt en je
- naar haar mag kijken wanneer je daar zien in hebt.