Mirror mode:
Om de Mirror Mode te activeren, zuiver de Story Mode zonder het
- gebruik van de “Continue” funktie.
Stage Trial 2:
Om stage Trial 2 te bereiken, zuiver Stage 1 van de Story Mode
- bij een willekeurige moelijkheidsgraad.
Stage Trial 3:
Om stage Trial 3 te bereiken, zuiver Stage 2 van de Story Mode
- bij een willekeurige moelijkheidsgraad.
Crisis Mission:
Deze mode verschijnt in de Extra Games.
Om toegang te krijgen op Day 1 van de missie, zuiver de Story
- Mode eenmaal.
Om toegang te krijgen op Days 2 tot 5 en de laatste dag, zuiver
- de lopende dag.
Bijvoorbeeld, wanneer je Mission Day 2 zuiver, Mission Day 3
- wordt geactiveerd.
Om toegang te krijgen op de Extra Mission, zuiver 4 Day Missions
- uit de 5.
Om toegang te krijgen op Final Mission 2, zuiver alle extra
- missies behalve de Final Day.
Opmerking: Je hoeft niet alle missies in een dag te zuiveren om
- toegang te krijgen op de volgende dag.
Uit de 5 missies in een dag (niet inhoudend de Extra Mission),
- tenminste 4 zijn er nodig te zuiveren om verder te gaan.
Music Player:
Om toegang te krijgen op de Music Player, zuiver de eind missie
- van de Crisis Mission.
Extra Quick en Crash Game Modes:
Om toegang te krijgen op de extra Game Modes, “Chain Hit
- Game”, “One Shot Game” en “10 Second
- Game”, moet je hoger dan de vijfde plaats bereiken in de
- Standard moeilijkheidsgraad.
De Target zal verandere in de “Chain Hit Game” zoals
- onder:
0-48: A cup
49-98: A piggy bank
99-148: A filament light bulb
149-173: Pac-Man
174-198: Cosmo
199-223: Mappy
224-253: Pooka
254 – 255: Bacura
Opmerking: Als je Bacura schiet, de teller zal op 255 punten
- stoppen.
Er zijn geen verdere vermeerderingen in je punten na dit,
- ongeacht hoeveel doelen je vervolgens raakt.
Auto Bullets:
Zuiver de Story Mode twee keer bij een willekeurige
- moeilijkheidsgraad om de capaciteit te krijgen van 20 kogels te
- vuren in een trekker.
Auto Reload:
Zuiver de Story Mode bij een willekeurige moeilijkheidsgraad met
- gebruik van je Auto Bullets en je zal recht hebben op onbeperkte
- vuurkracht met je geweer.
Wide Shots:
Zuiver de Story Mode bij een willekeurige moeilijkheidsgraad met
- de Auto Reload funktie om je vuurwapen mogelijk te maken wijde
- schoten te schieten (shot-gun type met 9 kogels per herlading).
Shoot Away 2 Extra Mode:
Om toegang te krijgen op Extra Mode, moet je goede punten scoren
- in de Arcade Original Mode (Retro).
Shoot Away 2 Arrange mode:
Om toegang te krijgen op Arrange Mode, moet je erg hoge punten
- scoren in de Arcade Original Mode (Retro).
Je zal bonus punten ontvangen als je twee kleiduiven met n
- kogel raakt.
Je punten worden verdubbeld, als je een 30 punten en een 40
- punten kleiduif met n schot maakt, zal je 140 bonus punten
- krijgen.
Hint: Stage 2, Area 1: Bonus punten:
Bij actie punt 6, een kleine groep soldaten zal vurend vanaf een
- houten platform samenhouden door een geel en zwart gestreepte
- metalen steun.
Schiet drie keer hierop.
Het zal vallen en het platform zal breken, dood de soldaten erop
- en enig soldaat eronder.
Je zal 10,000 bonus punten winnen.
Bij de volgende actie punt, zijn daar twee olievaten.
Schiet op een van deze drie keer en het resultaat ervan is dat de
- explosie alle soldaten doodt.
Je zal 5,000 bonus punten ontvangen.
Hint: Stage 1, Area 2: Bonus punten:
In Stage 1, Area 2, wanneer je tegen Jacob Kinisky (de eerste
- Boss) vecht, schiet hem in het hoofd en zijn hoofddeksel val
- eraf.
Schiet deze hoofddeksel iedere keer eraf als je hem in het gebied
- ziet.
Je zal opmerken wanneer je het einde van de Area bereikt je niet
- vecht tegen de NDI voertuig: Inplaats, het voertuig zal boven je
- rijden.
Als je kijkt naar de boog links van je, zal je veel/vaak bonus
- punt soldaten vinden (geel gekleurd).
Ieder van deze bonus soldaten zijn 5,000 punten waard wanneer je
- er eenmaal schiet, en als je meer dan eenmaal schiet, de extra
- schoten zijn een hoeveelheid meer waard dan een standaars
- soldaat.
Eenmaal alle gele soldaten zijn verslagen, is Area 2 gezuiverd.
Hint: Stage 2, Area 2: Bonus punten:
Nadat je aan boord bent van de trein en verscheiden soldaten aan
- het vere einde overwin, een overdracht scene ( het
- “Wait” scherm) zal verschijnen.
Keith en Robert zullen boven de venster van de trein bewegen,
- gedurend een andere trein voorbij raast, en Buff Bryant (de
- tweede Boss, die op deze trein aanwezig is) zal uit de vensters
- van de trein schieten welke tussenpersoon zit, verbrijzel het
- glas.
Er zullen twee bouns punten soldaten op de tegenovergestelde
- trein zijn.
Zodra het gevecht begint, moet je ze te pakken nemen zodra de
- bewegende trein voorbij komt.
Als dit is volbracht, dan inplaats van het nemen van de normale
- route (Keith’s route), zal je inplaats naar de andere trein
- overstappen (Robert’s route), en je zal hier ook verscheidende
- meer bonus punten soldaten vinden.
Opmerking: Dit is niet mogelijk bij two player arcade mode.
In hetzelfde Area, als je het kanon bovenop de trein snel
- vernietig, zal je 10,000 bonus punten ontvangen.
Hint: Stage 3, Area 2: Bonus punten:
Tijdens het gun gevecht tegenover zowel General Ernesto Diaz en
- Wild Dog, Wild Dog zal een vliegende trap uitvoeren opvolgend op
- je af te rennen en je aanvallen met een cluse-up slag.
Als je Wild Dog in de “hand” schiet op het moment dat
- hij je gaat raken, zal je 5,000 bonus punten ontvangen.
Bovendien, als je Wild Dog in zijn “hand” schiet
- wanneer hij extreem dictbij en erg dicht te stompen, zal je een
- grotere bonus punten ontvangen van 10,000.
Hint: Crisis Mission Day 3, Mission 4: Bonus punten:
Wanneer je de groten boten bereikt, vernietig de eerste boot.
Wanneer je naar de tweede boot gaat met de twee guns aan de
- achterkant, overwin hen snel en een derde zal verschijnen.
Overwin deze en je krijg 10,000 bonus punten.